1

پورشه جدیدی در راه است +تصاویر

  • کد خبر : 114131
  • ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۲

سوپراسپرت‌ساز محبوب آلمانی تا چندی دیگر از ویرایش منحصر به فرد کوپه‌های ۹۱۱ خود پرده‌برداری می‌کند. گفته می‌شود مدل ۲۰۱۵ یک نمونه روباز با ویژگی‌های خاص است.

در ۱۹۶۵ میلادی زمانی که تنها یکی دو سال از عرضه بهترین ساخته پورشه یعنی ۹۱۱ می‌گذشت، مهندسان این شرکت تصمیم بزرگی گرفتند. در آن سال قرار بر آن شد که روی نمونه‌های روباز یک دستکاری ظاهری انجام شود. به این صورت که در قسمت انتهای شیشه عقب یک ستون فولادی تعبیه شود تا هم ایمنی خودرو افزایش بیابد و هم زیبایی‌اش دو‌چندان شود.

این اقدام در ظاهر خیلی با استقبال روبه‌رو نشد. ولی چندی که گذشت ناگهان محبوبیتش فوران کرد. این مدل‌ها ۹۱۱ Targa اسم داشتند.

اکنون بعد از نزدیک به ۵۰ سال از آن تاریخ، پورشه باز هم قصد دارد یک تارگای دیگر را راهی بازار کند. یک مدل کاملاً جدید که هنوز حتی تصاویر رسمی آن نیز منتشر نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودروساز اشتوتگارتی می‌خواهد ویرایش ۲۰۱۵ سوپراسپرت خود را برای نمایشگاه دیترویت آماده کند.

گفته می‌شود مدل پایه ۹۱۱ تارگا با موتور ۲.۴ لیتری شش سیلندر می‌تواند ۳۵۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. همین‌طور نسخه نهایی‌اش که با موتور ۳.۸ لیتری قابلیت تولید ۴۰۰ اسب‌بخار نیرو را دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=114131

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر