2

تقدیر شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده از مریلا زارعی و نرگس آبیار+تصویر

  • کد خبر : 118256
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده روز گذشته طی مراسمی از کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم “شیار ۱۴۳” تقدیر کرد.

تقدیر شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده از مریلا زارعی و نرگس آبیار

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده روز گذشته طی مراسمی از کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم “شیار ۱۴۳” تقدیر کرد.

دکتر کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در آغاز این مراسم اظهار داشت: زحمات و تلاش این عزیزان موجب شد تا آن سخن حضرت امام(ره) که زن مظهر تحقق آمال بشر است و از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، در این اثر ارزشمند آن‌گونه که سزاوار است متجلی شود.

وی افزود: این فیلم توانست تقدیری از مادران نمونه جامعه ما باشد که زمینه ساز به معراج رفتن مردان از دامان خویش و تجلی بخش جهاد هستند و انشاالله این حرکت ادامه پربرکتی داشته باشد و هرساله شاهد رشد و ارتقاء آن باشیم.

در این مراسم «نرگس آبیار» کارگردان فیلم “شیار ۱۴۳” گفت: این فیلم نگاه و برشی از واقعیت جامعه ما و زنان صبور و مقاومی است که در عین پذیرفتن چند مسئولیت هرگز زیر بار مشکلات زندگی خم نمی‌شوند. این فیلم کلیشه و شعار ندارد، بلکه خود واقعیت است و نه حرف بزرگی که بخواهیم به مخاطب القا کنیم.

«مریلا زارعی» بازیگر نقش اول فیلم “شیار ۱۴۳” در این مراسم گفت: نقش من در این فیلم در آستانه معصومیت است و بازی در این نقش برای من آنچنان مقدس بود که همیشه در همه حال از خداوند مدد می‌گرفتم.

اعضا شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده ضمن تبریک و تشکر از دست‌اندرکاران تولید این اثر ارزشمند و ماندگار به اعلام نظرات خود نیز پرداختند.

در پایان این مراسم با اعطای هدایایی به کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم “شیار ۱۴۳” تقدیر گردید.

شایان ذکر است فیلم “شیار ۱۴۳” که یکی از بهترین آثار در حوزه دفاع مقدس است، در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه آراء مردمی شده است و با به تصویر کشیدن چهره‌ای زیبا از زنی متعهد، مقتدر و مادر شهیدی ارجمند، تحسین منتقدین و صاحب نظران را برانگیخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118256

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر