1

کشف سه گور دسته جمعی در حلب

  • کد خبر : 119892
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

منابع سوری از کشف سه گور دسته جمعی در شمال حلب پس از خروج تروریست های داعش از این مناطق خبر دادند.

به گزارش تسنیم، پایگاه الشرق الاوسط نوشت: منابع سوری اعلام کردند: پس از عقب نشینی تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام از مناطق شمالی حلب، در این ناحیه گورهای دسته جمعی کشف شد که در میان آنها اجساد بدون سر دیده می شود.

این منابع افزودند: یک گور دسته جمعی در کوه برصایا در نزدیکی اعزاز در حومه شمالی حلب کشف شد که این منطقه مقر دولت اسلامی عراق و شام قبل از عقب نشینی آنها از آن در پنجشنبه گذشته بود.

منابع سوری از کشف سه گور جمعی دیگر در حومه شمالی حلب پس از عقب نشینی داعش از برخی مناطق مرزی سوریه با ترکیه خبر دادند و افزودند: گور نخست به اجسادی که مدت ها قبل اعدام شده اند بر می گرد زیرا اجساد کاملا تجزیه شده بودند و قابل بیرون آوردن نبودند و به احتمال زیاد به دوره یورش داعش به اعزاز و درگیری با گروه لواء طوفان شمال مربوط می شود.

گور دوم در منطقه بنیاره کشف شده است که در آن اجساد شش نفر که برخی سر بر تن نداشتند مشاهده می شود.گور سوم در منطقه جازر در حومه شمالی حلب کشف شده است و در آن هفت جسد وجود دارد.

همزمان منابع سوری از عقب نشینی داعش از مناطق اعزاز، عین دقنه، کفر کلبین، کفره، یحمول، الشیخ ریح، معرسته، مایر، کفین، دیرجمال، کشتعار، کفر خاشر، جارز، الجمزات و فرودگاه نظامی منگ در حلب خبر دادند.

برخی خبرها از خروج تروریست‌های داعش از برخی مناطق حومه حلب و آتش زدن نیروگاه تولید برق در تل رفعت پس از عقب نشینی از آن حکایت دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119892

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر