3

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای گلستان شد

  • کد خبر : 120217
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳

در جلسه‎ای با حضور سید ابولحسن موسوی‎زاده قائم‎مقام معاونت استان‌های صدا و سیما، بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای گلستان انتخاب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان با تجلیل از عملکرد رسانه ملی در تاریخ انقلاب فعالیت‎های علی‎صادق مقدسی مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز گلستان را خوب توصیف کرد و گفت: وظیفه رسانه ملی به ویژه در سطح استان‎ها و مراکز بسیار مهم و اساسی است.

فارس/علی‎اصغر طهماسبی اظهار داشت: باید ضمن توجه به مطالبات مردم در مسیر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری به اشاعه فرهنگ اسلامی و تحکیم وحدت بیشتر اقوام بپردازیم.

صدا و سیما ظرفیت‎های گلستان را معرفی کند

وی تصریح کرد: گلستان توانمندی و ظرفیت‎های بالایی در بخش‎های مختلف دارد که باید از طریق صدا و سیما معرفی شود و با همکاری مسئولان بخش‎های مختلف به کار گرفته شود و به بهره‎برداری برسد.

برنامه‎های فاخر می‎تواند معرف ظرفیت‎ها و توانمندی‎های گلستان باشد

نماینده مردم علی‎آباکتول در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به محرومیت‎های استان در بخش‎های مختلف توجه بیشتر مسئولان را خواستار و از صدا و سیمای گلستان به عنوان چشم و گوش مردم یاد کرد که می‎تواند پل ارتباطی آنها با مسئولان پاسخگو و خدمتگزار باشد.

رحمت‎الله نوروزی اظهار داشت: فعالیت‎های فرهنگی نیاز به سرمایه‎گذاری دارد و قطعا مجمع نمایندگان استان پیگیر مطالبات سربازان جبهه فرهنگی از جمله پرسنل زحمتکش صدا و سیما خواهد بود تا با ساخت برنامه‎های فاخر و خوب بتوانند معرفی ظرفیت‎ها و توانمندی‎های استان باشد.

موفقیت‎های صدا و سیمای گلستان در جشنواره‎های مختلف اتفاقی نیست

قائم مقام معاونت استان‎های صدا و سیما هم با اشاره به موفقیت‎های به دست آمده در حوزه‎های مختلف صدا، سیما و خبر گفت: این موفقیت‎ها اتفاقی و ساده به دست نیامده و با یک برنامه‎ریزی درازمدت و در نتیجه علاقه‎مندی همکاران فرهنگی و هنری این مرکز شکل گرفته است.

سید ابوالحسن موسوی‎زاده اظهار داشت: امیدوارم روند صعودی ساخت برنامه‎های مردم‎پسند در حوزه صدا و سیمای گلستان ادامه یابد و باعث شود مردم این استان متشکل از اقوام مختلف شبکه گلستان را به عنوان گزینه‎های اصلی خود در هنگام فراغت انتخاب کرده و از شنیدن و دیدن برنامه‎ها لذت ببرند.

گفتنی است عبدالحسینی مدیر کل جدید مرکز گلستان در کارنامه مدیریت رسانه‎ای خود معاونت سیما و قائم مقامی صدا و سیمای مرکز یزد را بر عهده داشته و مدت دو سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بوده است.

همچنین علی‎صادق مقدسی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز گلستان هم طی حکمی از سوی عزت‎الله ضرغامی رئیس رسانه ملی به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان عصر امروز با حضور سید ابوالحسن موسوی‎زاده قائم مقام معاونت استان‎های صدا و سیما، عمران حیدری رئیس سیمای استان‎ها صدا و سیما، علی‎اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، رحمت‎الله نوروزی نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و کارکنان صدا و سیمای گلستان در سالن اشراق مرکز برگزار و بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیر کل جدید مرکز گلستان معرفی و از زحمات علی‎صادق مقدسی مدیر کل سابق تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر