2

واکنش سیدجلال و دژآگه به باخت تیم ملی برابر گینه

  • کد خبر : 120544
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵

ملی‌پوش تیم فوتبال ایران می‌گوید در دو گلی که وارد دروازه ایران شد، همه مقصر بودند و هیچ کس به تنهایی مقصر دریافت دو گل نبود.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: بازی خوبی را در مقابل گینه از ملی‌پوشان ایران شاهد بودیم. با این حال به دلیل حضور نداشتن بازیکنان در کنار یکدیگر کمی ناهماهنگی را شاهد بودیم.

او افزود: بازیکنان در طول مدت حضورشان در لیگ‌ها از یکدیگر دور هستند و برگزاری دیدارهای تدارکاتی سبب می‌شود تا همه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و هماهنگی بهتری را با هم داشته باشند.

ملی‌پوش تیم ایران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا روی دو گل خورده در بازی مقابل گینه کسی مقصر بوده یا خیر گفت: من روی دو گلی که خوردیم هیچ کس را مقصر نمی‌دانم. به نظرم وقتی گلی وارد دروازه می‌شود همه مقصر هستند.

 

او در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا هرچقدر اردوهای تدارکاتی بیشتری برگزار شود و بازی‌های بهتری در مقابل حریفان در راه جام جهانی انجام دهیم می‌توانیم در برزیل نتیجه بهتری را به دست آوریم.

اشکان دژاگه همه پس از دیدار تیم ایران مقابل گینه گفت: گینه در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به ایران داشت. با این حال نیمه دوم تلاش کردیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم و خوشبختانه توانستیم با هماهنگی بیشتر در نیمه دوم نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

او افزود: مطمئنا اگر از ابتدا همین طور جلو می‌رفتیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. البته فراموش نکنیم گینه تیم خوبی را برای بازی مقابل ایران آورده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر