1

درجلسه کی‌روش با قطری‌ها چه گذشت؟

  • کد خبر : 120800
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در جلسه با نبی و کی‌روش صرفا قول همکاری داده است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در جلسه‌ای که پنج‌شنبه (دیروز) با مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران داشت، از حضور تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل ابراز خوشحالی کرد و بر همکاری فدراسیون قطر با ایران در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی تاکید داشت.

ایسنا/بر اساس آنچه در این جلسه مذاکره شده رئیس فدراسیون قطر به نمایندگان فدراسیون و تیم ملی ایران قول همکاری و کمک داده است و این که از هیچ تلاشی برای کمک به تیم ملی ایران دریغ نمی‌کند اما با قاطعیت نگفته است که پژمان منتظری و مجتبی جباری، دو بازیکن شاغل در لیگ قطر را در زمانی که تیم ایران برای اردوهای آماده‌سازی به آنها نیاز دارد، به تیم ملی ایران تحول می‌دهد.

رئیس فدراسیون قطر همچنین اذعان کرده با توجه به اینکه ۴ تیم اول لیگ قطر به طور مستقیم به مسابقات جام امیر قطر می‌روند و تیم‌های بعدی پس از بازی‌های پلی‌آف و در شرایطی سخت می‌توانند جواز حضور در این جام را کسب کنند، بنابراین احتمال راهیابی تیم‌های ام‌صلال و الأهلی به جام امیر قطر دشوار است. در حال حاضر ام‌صلال با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول لیگ قطر و الأهلی با ۳۲ در رده پنجم این لیگ قرار و با تیم چهارم، السیلیه تنها یک امتیاز اختلاف دارند.

از دیگر صحبت‌های انجام شده در این جلسه می‌توان به پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه ایران و قطر پس از جام‌جهانی اشاره کرد که به صورت شفاهی توافق شد در صورتی که ایران و قطر در جام ملت‌های استرالیا با هم همگروه نباشند، پس از جام‌جهانی برزیل دو دیدار تدارکاتی را با یکدیگر برگزار کرده که یکی از آنها در تهران و دیگری در دوحه باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=120800

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر