1

اقدام ارزشمند استاندار کرمانشاه در آستانه سال نو + تصاویر

  • کد خبر : 122186
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲

استاندار کرمانشاه ساعاتی پیش از لحظه سال تحویل به دیدار سالمندان مرکز ارم و مادر کرمانشاه رفت و با اهدای شاخه گل از آنان دلجویی کرد.

خبرگزاری فارس: اقدام ارزشمند استاندار کرمانشاه در آستانه سال نو + تصاویر

ابراهیم رضایی‌بابادی، استاندار کرمانشاه عصر امروز و ساعاتی پیش از لحظه سال تحویل به دیدار سالمندان مرکز ارم و مادر کرمانشاه رفت.

استاندار کرمانشاه در این دیدار با سالمندان مرد و زن این مراکز به‌گفت‌و‌گوی صمیمانه پرداخت و با اهدای شاخه گل از آنها دلجویی کرد.

فارس/سالمندان این مراکز از سرکشی و بازدید استاندار کرمانشاه ابراز خوشحالی کردند و هر کدام نکاتی را در گفت‌و‌گو با مدیر ارشد استان کرمانشاه مطرح کردند.

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: وظیفه دانستم خدمت عزیزان سالمند برسم و همه افراد جامعه باید در حد توان خود به سالمندان خدمت کنند.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه سالمندان در ایام جوانی به جامعه خدمت کرده‌اند، ابراز داشت: تجربیات ارزشمند سالمندان همواره می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در سنین سالمندی قرار دارند باید جایگاه ویژه‌ای در جامعه داشته باشند، تصریح کرد: مردم، افراد خیر و مسئولان به دیدار سالمندان بیایند و آن‌ها را تنها نگذارند.

استاندار کرمانشاه، هدف از دیدار با سالمندان کرمانشاه در آستانه سال نو را دل‌جویی و سرکشی از سالمندان و تبریک سال نو به آنان بیان کرد.

یکی از سالمندان معلول مرکز ارم یکی از آثار نقاشی خود را به‌دلیل اقدام ارزشمند استاندار کرمانشاه در دیدار با سالمندان را به وی تقدیم کرد.

بازدید از مرکز نگهداری سالمندان مادر نیز توسط استاندار کرمانشاه انجام پذیرفت و وضعیت نگهداری، بهداشتی، پزشکی و تغذیه‌ای سالمندان توسط مدیر این مرکز تشریح شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122186

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر