1

عکس جنجالی آقای وزیر با لباس نامتعارف

  • کد خبر : 122879
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

در حالی که عده ای از وی به خاطر این لباس نامتعارف انتقاد می کردند، شماری نیز این لباس وزیر خارجه لبنان را نشانه دیگری از جدی نگرفتن نشست کویت از سوی اغلب شرکت کنندگان دانستند.

جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان که برای حضور در نشست وزرای خارجه عرب به کویت سفر کرده بود، برای پیاده روی با لباس و شورت و کفش ورزشی از محل اقامت خود در هتل هیلتون کویت خارج شد و توجه خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرد.
عکس جنجالی آقای وزیر با لباس نامتعارف

وقتی وزیر امور خارجه لبنان با پیراهن و شورت ورزشی از محل اقامت خود خارج می شد، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که تصویرش تا این حد مورد توجه قرار گیرد و این اندازه نظرات موافق و مخالف در باره آن ابراز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان که برای حضور در نشست وزرای خارجه عرب به کویت سفر کرده بود، برای پیاده روی با لباس و شورت و کفش ورزشی از محل اقامت خود در هتل هیلتون کویت خارج شد و توجه خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرد.

ساعتی بعد، عکس آقای وزیر در بسیاری از پایگاه های اینترنتی منتشر شد و کاربران، نظرات مختلفی درباره آن ابراز کردند. در حالی که عده ای از وی به خاطر این لباس نامتعارف انتقاد می کردند، شماری نیز این لباس وزیر خارجه لبنان را نشانه دیگری از جدی نگرفتن نشست کویت از سوی اغلب شرکت کنندگان دانستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=122879

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر