3

از شهریور امسال معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ ارائه می شود

  • کد خبر : 12384
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از شهریور امسال معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ ارائه می شود. سردار سرتیپ ابراهیم کریمی در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال در صدد کاهش مراجعه حضوری به سازمان نظام وظیفه هستیم، افزود: با ارائه معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس به اضافه ده مشکل […]

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از شهریور امسال معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ ارائه می شود.
سردار سرتیپ ابراهیم کریمی در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال در صدد کاهش مراجعه حضوری به سازمان نظام وظیفه هستیم، افزود: با ارائه معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس به اضافه ده مشکل تعداد زیادی از پذیرفته شدگان در دانشگاه ها حل می شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: درگذشته صدور معافیت تحصیلی برای این افراد چندین ماه به طول می کشید که با تهیه دستورالعمل جدید، این افراد می توانند با مراجعه به دانشگاه و دریافت نامه به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کنند و برگ معافیت تحصیلی موقت برای آنان صادر شود.

وی تصریح کرد : پس از ارسال مدارک از این دفاتر حوزه وظیفه عمومی برگ دائم معافیت تحصیلی در مدت یک ماه صادر و به دانشگاه ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12384

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام
    احتراما در خصوص اطلاعیه مراجعه کمتر دانشجویان قبول شده بپرسید چرا ابتدا باتوجه به اینکه می دانید بیش از ۱۰۰هزار نفر در بهمن ماه فارغ التحصیل شده وامتحان آنها مردادونتایج را اخر شهریور اعلام می کنند همه را می گویید دفترچه پر کنند وواکسن بزنند وگروه خونی مشخص کنند ودر بانک مسکن حساب باز کنند که بجز هزینه وقت زیادی لازم دارد وبعد از قبولی آنها معافیت تحصیلی دریافت کنند .بهتر نیست دو ماه فرجه ۶ ماه را افزایش دهید تا هر کس قبول شده دیگر این همه مشکلات نداشته باشد وفقط افرادیکه قبول نشده اند دفترچه ارسال کنند وافرادیکه فکر میکنند همچنان محصل بوده ونباید دفترچه پرکنند از نعمت رفتن به دانشگاه محروم نشوند .با تشکر فراوان از زحمات شما دوست دارم جواب داشته باشم

  2. ببخشید اصلاح میکنم بانک سپه نه مسکن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر