1

امام جمعه طبس: لباس «اشتون» ترفند است

  • کد خبر : 128480
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

امام جمعه طبس گفت: کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی عجیب این بار با لباس ایرانی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شده است که این هم قطعاً یک ترفند و بازی جدید است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به ادامه مذاکرات گروه ۱+۵ درباره موضوع هسته‌ای ایران، اظهار داشت: مذاکرات در حال طی مراحل بسیار مهمی است که دقت و حساسیت بیشتر تیم مذاکره‌کننده ایران را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تحمیل برخی موارد در قالب توافقنامه هسته‌ای ایران است، یادآور شد: کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی عجیب این بار با لباس ایرانی در مذاکرات هسته‌ای حاضر شده که این هم قطعاً یک ترفند و بازی جدید است.

خطیب جمعه طبس تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً هم گفته شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید فرموده‌اند، تیم مذاکره‌کننده کشورمان باید همواره خطوط قرمز نظام و مصلحت مردم و کشور را در نظر داشته باشند و در مقابل فشارها و تهدیدهای دشمنان منفعل نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع معلمان و متولیان آموزش و پرورش، بیان کرد: آموزش دانش، تفکر، رفتار و سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان از وظایف معلمان است که باید مورد توجه تمامی متولیان آموزش و پرورش از وزیر گرفته تا مدیران کل و مدیران شهرستان‌ها و معلمان قرار گیرد.

امام جمعه طبس ادامه داد: مهمترین خصوصیات معلمان از نظر رهبر معظم انقلاب صبر، عقل، تدین، اهل اقدام و ابتکار، دوری از تنبلی، مهربان، دارای حلم و شجاعت، مؤدب، و پرهیزکاری است.

وی افزود: براساس توصیه مقام معظم رهبری باید در انتصاب مدیران آموزش و پرورش تنها به موضوع کارایی افراد توجه شده و از سیاسی‌کاری پرهیز شود، چراکه داشتن نگاه‌های جریانی، سیاسی، حزبی و جناحی برای آموزش و پرورش سم است.

مهاجریان مقدم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم و جو، از کشاورزان خواست تا در زمینه محاسبه دقیق و پرداخت زکات غفلت نکنند.

تسلیت سالروز رحلت یا شهادت حضرت زینب(س)، اشاره به مسایل کشور سوریه، بیان برخی از مصادیق سبک زندگی اسلامی، گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، اشاره به سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس، اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله بهجت، گرامیداشت هفته معدن، و اشاره به سالروز آغاز تحریم اقتصادی ایران به وسیله آمریکا، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128480

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر