1

یک خبر خوشحال کننده از جام جهانی برای هواداران فوتبال

  • کد خبر : 128736
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

ZDF در یک حرکت جالب اعلام کرد که جام جهانی را به نفع فقرا رایگان روی شبکه می برد و هر کس در جهان که بتواند فرکانس شبکهZDF را داشته باشد می تواند جام جهانی را رایگان ببیند.

افق نیوز/در آستانه جام جهانی اتفاقات جالبی دارد می افتد. به هر جهت پخش مسابقات فوتبال و دیدن همه آنها برای هر کسی آرزوست. معمولا در کشورهای مختلف، تلویزیون های دولتی و خصوصی اگر بخواهند برای مردم کشورشان بازیها را پخش کنند، باید حق پخش بازیها را از فیفا خریداری کنند. قیمت البته بالاست و خیلی وقت پیش اعلام شده بود که مثلا تلویزیون ایران برای اینکه حق پخش جام جهانی را بخرد باید ۱۸۰ میلیارد تومان پرداخت کند و جالب این است که هنوز این مبلغ را ایران به حساب مجری پخش مسابقات در خاورمیانه واریز نکرده و منتظر این است که بلکه شبکه الجزیره اسپورت که مجری انحصاری پخش مسابقات در خاورمیانه است، تخفیف بدهد.

این در حالی است که البته تهیه کنندگی برنامه یک جهان، یک جام، به عادل فردوسی پور سپرده شده و مشخص است که رسانه ملی حق پخش بازیها را می خرد و البته چشم به آگهی های تلویزیونی دارد که بتواند چند برابر ۱۸۰ میلیارد تومان را برگرداند. اما در این میان شبکه آلمانی ZDF در یک حرکت جالب اعلام کرد که جام جهانی را به نفع فقرا رایگان  روی شبکه می برد و هر کس در جهان که بتواند فرکانس شبکهZDF را داشته باشد می تواند جام جهانی را رایگان ببیند.

یک خبر خوشحال کننده برای همه کسانی که برای دیدن بازیها به شبکه های کارتی رو آورده اند و ماهانه پول پرداخت می کنند. اما مگر می شود؟

آی اسپورت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128736

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر