1

رقم قرارداد ژوزه این قدر زیاد است که نمی‌توانم آن را اعلام کنم

  • کد خبر : 129734
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طلبکاران پرسپولیس همه بدهی‌های یک ساله گذشته را از ما می‌خواهند.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که روز گذشته برگزار شد اظهار داشت: مبحث اصلی جلسه هیأت‌مدیره روز گذشته بدهی‌ای بود که به افراد مختلف داریم. در این چند وقت همه طلبکاران به سمت باشگاه حمله‌رو شده‌اند و همه بدهی‌های یک سال گذشته را از ما می‌خواهند که مانده‌ایم چه کار کنیم.

وی افزود: برخی از آنهایی که طلب دارند در باشگاه مدارکی دارند و جالب است خیلی از افراد دیگر در باشگاه هیچ مدرکی ندارند و از ما طلبکارند. آنها فقط فاکتوری آورده‌اند و معتقدند که برای باشگاه کار انجام داده‌اند. واقعاً مانده‌ایم که چه کار کنیم. این یکی از مشکلات بزرگ و معضلات باشگاه است که در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم.

استیلی ادامه داد: بحث دیگر ما موضوع باشگاه عجمان امارات درباره محمدرضا خلعتبری است. قراردادی تنظیم شده که واقعاً باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد به آن عمل کند پول خیلی زیادی را باید به آنها بدهد، تازه درباره دیرکرد این پرونده هم جریمه باشگاه را تهدید می‌کند که قرار است نامه‌نگاری‌های با باشگاه عجمان داشته باشیم تا تکلیف این موضوع را روشن کنیم. بالاخره در قراردادی که منعقد شده، این باشگاه اماراتی به دنبال پولش است و باید با مکاتبه و آرامش آن را حل کنیم تا دچار مشکل نشویم.

استیلی خاطرنشان کرد: البته بزرگترین مشکلی که باشگاه را تهدید می‌کند مسئله مانوئل و دستیارانش است. باور کنید رقم بسیار بالایی درباره این مربی در میان است که من نمی‌توانم آن را اعلام کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این پول بالغ بر ۶ میلیارد تومان است یا خیر گفت: فقط این را می‌گویم که رقم مانوئل و دستیارانش خیلی زیاد است، من نمی‌دانم چه قراردادی با این مربی و دستیارانش بسته شده، این رقم فقط می‌توانم بگویم خیلی زیاد است و اگر ما در این پرونده محکوم شویم نمی‌دانم باید چه کار کنیم که امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اعضای کمیته فنی نیز گفت: در مورد کمیته فنی هم بحث و تبادل‌نظر کرده‌ایم، روشن شدن تکلیف کمیته فنی، دست رحیمی مدیرعامل است. ما حدود ۲۰ روز است که در مورد کمیته فنی با همدیگر حرف می‌زنیم و این کمیته را توسط اعضای هیأت‌مدیره تصویب کردیم، حتی شرح و وظایف آنها نیز تعریف شد و بند به بند آن را مورد آنالیز قرار دادیم، دیگر بقیه مسائل دست مدیرعامل است که آن را اجرایی کند.

استیلی در پاسخ سؤالی که چرا برخی بازیکنان دو تا قرارداد دارند گفت: تعداد کمی این مشکلات را دارند، آنها قراردادشان در سازمان لیگ با قراردادی که در باشگاه ثبت شده تفاوت دارد، این هم مشکلی برای ما است که قرار است در نشستی مجدد با مدیرعامل این مشکلات برطرف شود.در جلسه هیأت مدیره درباره این موضوع هم تا حدودی حرف زدیم، البته چارت تشکیلاتی باشگاه نیز مجدداً پس از تصویب قرار شد به زودی اجرایی شود و این کار مانند کمیته فنی برای ما اهمیت چندانی دارد. ما در حال حاضر به دنبال جذب بازیکنان تیم بزرگسالان هستیم و باید کمیته فنی در این باره با نظر سرمربی نظر بدهد.

وی در پاسخ سؤالی که آیا کمیته فنی همان چهار نفر قبلی هستند یا خیر؟ گفت: بله، اعضای کمیته فنی عابدینی، عبدی، کاشانی و ذوالفقار نسب هستند البته در جلسه قبل رحیمی هم به این اعضا اضافه شد و این پنج نفر تصویب شدند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بازی با مونته‌نگرو و وضعیت تیم ملی نیز گفت: تیم ملی به نظر من بازی خوبی را مقابل مونته‌نگرو انجام داد. تیم ملی با هدف مقابل حریف خود به میدان رفت. آنها در زمین خود خیلی خوب جمع می‌شدند و پس از کارهای دفاعی به دنبال ضدحملات بودند.

وی افزود: به نظرم تیم ملی این کار را خیلی خوب انجام داد و یکی از فلسفه‌های کار کی‌روش این نوع فوتبال است، چون در سه بازی گذشته و حتی در بازی‌هایی که به جام جهانی صعود کردیم، مشخص بود که او اول دفاع در زمین خودی و سپس حمله به سمت دروازه حریفان را در دستورکار دارد که بازیکنان نیز به شعور تاکتیکی کی‌روش رسیده‌اند.

استیلی ادامه داد: برخی بازیکنان تیم لژیونر هستند و به نظرم کی‌روش سعی داشت این بازیکنان را به هماهنگی، دوندگی و میزان آمادگی جسمانی برساند. در کل، اردوی اتریش و بازی‌های تدارکاتی‌اش برای تیم ملی بسیار خوب بود و به نظرم حالا باید رسانه‌ها، کارشناسان همه با هم دست به دست یکدیگر دهیم و با حمایت همگانی ما در جام جهانی موفق باشیم.

استیلی در پایان در پاسخ سؤالی که آیا امید دارید به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم یا خیر تأکید کرد: کار سخت است اما من امیدوار به صعود هستم. پیش‌بینی در جام جهانی خیلی سخت است. من یادم است در روز بازی با یوگسلاوی، خیلی‌ها مصاحبه از مهاجم رئال مادرید زدند که می‌گفت من در بازی با ایران آقای گل مسابقات می‌شوم، اما مدافعان ما اجازه ندادند توپ به پایش بخورد. الان هم ما با سه تیم پرقدرت بازی داریم، اما آنها از کره دیگر نیامده‌اند. مهمترین مسئله تاکتیک و همدلی تیم است که اگر در جام جهانی همه با هم باشیم به نظرم می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم. تا الان هم کی‌روش خیلی خوب این مسأله را در تیم جا انداخته و ما باید فقط در مسائل تاکتیکی هم بچه‌ها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. اگر روزهای خوب فوتبال ما در جام جهانی باشد می‌توانیم بازی خوب انجام دهیم و به خواسته مردم از بازیکنان جواب مثبت دهیم. بچه‌ها فقط باید با تمام وجود خود به میدان بروند و خدا را چه دیدید، می‌توانیم به نتایج بسیار خوب هم برسیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر