1

معرفی ترکیب تیم های حاضر در جام جهانی/ نیجریه

  • کد خبر : 130550
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

تیم ملی فوتبال نیجریه یکی دیگر از تیم‌های حاضر در بیستین جام جهانی است که با ۳۰ بازیکن خود راهی برزیل خواهد شد. در ادامه با اعضای این تیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

وینسنت ایناما دروازه بان این تیم است که در سال ۱۹۸۲ به دنیا آمد و در تیم باشگاهی لیل فرانسه مشغول فعالیت است. ایناما تاکنون ۸۹ بازی ملی انجام داده است.

“آوستین اجیده” دیگر دروازه بان تیم نیجریه است که در سال ۱۹۸۴ میلادی به دنیا آمد او در تیم هاپول برشیوا رژیم صهیونیستی نیز بازی می‌کند. وی تاکنون ۳۰ بازی ملی انجام داده است.

“دانیل آکپی”
او در سال ۱۹۸۶ به دنیا آمد و اولین تجربه بازی ملی‌اش را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ تجربه خواهد کرد. او در باشگاه واری ولوز نیجریه نیز بازی می‌کند.

“چیگوزی آگبیم”
دیگر سنگربان نیجریه‌ای‌هاست که در سال ۱۹۸۴ به دنیا آمد. وی تاکنون در ۱۴ بازی ملی تیمش را همراهی کرده است و در تیم انگور نجرز نیجریه نیز در لیست دروازه بانی بازی می‌کند.

“الدرسون اچیجلیه”
درسال ۱۹۸۸ به دنیا آمد و در پست مدافع برای تیم کشورش به میدان می‌رود. وی در تیم باشگاهی موناکو فرانسه نیز بازی می‌کند.

“جون اوشانیوا”
درسال ۱۹۹۰ بازی کرده است و نقش مدافع را برعهده دارد. تاکنون ۹ بازی ملی انجام داده ولی هیچ گلی به ثمر نرسانده است. وی در باشگاه اشدود رژیم صهیونیستی نیز بازی می‌کند.

“گادفری” اوبو آبونا”
او درسال ۱۹۹۰ به دنیا آمد و در تیم باشگاهی رایرزسیور ترکیه نیز بازی می‌کند. این مدافع تاکنون ۳۳ بازی ملی انجام داده و ۱ گل ملی را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کرده است.

“جوزف یوبو”
متولد ۱۹۸۰ میلادی است و علاوه بر تیم ملی کشور نیجریه در تیم باشگاهی نورویچ سیتی انگلستان نیز بازی می‌کند. او تاکنون ۹۴ بازی ملی انجام داده و ۷ گل به ثمر رسانده است. او یکی دیگر از مدافعان تیم نیجریه است.

“کنث اومرو”
این مدافع از همراهان تیم نیجریه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که در پست دفاع در زمین بازی می‌کند. او در سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد و تاکنون ۱۶ بازی ملی برای تیمش انجام داده است وی در تیم باشگاهی میدلز بورو انگلستان نیز بازی می‌کند.

“کونل او دو نلامی”
در سال ۱۹۹۱ به دنیا آمد و تاکنون ۹ بازی ملی انجام داده است. او در تیم باشگاهی سانشاین استارز نیجریه نیز بازی می‌کند.

“آفر آمبروسه”
در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمد و در تیم سلتیک اسکاتلند نیز بازی می‌کند او تاکنون ۳۴ بازی و یک گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

“آزو بویکه اگو وئکری”
در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمد و ۳۰ بازی ملی و یک گل ملی را تاکنون تجربه کرده است او برای تیم باشگاهی وری ولز، نیجریه نیز بازی می‌کند. پست او در زمین دفاع است.

“جان اوبی مایکل”
متولد ۱۹۸۷ است و این هافبک برای تیم باشگاهی چلسی انگلیس نیز بازی می‌کند او تاکنون ۵۷ بازی ملی و ۴ گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.

“رامون عزیز”
متولد ۱۹۹۲ بوده و تاکنون تنها یک بازی ملی برای تیمش انجام داده وی نیز در زمین نقش هافبک را برعهده دارد. او در تیم باشگاهی آلمریا اسپانیا نیز توپ می‌زند.

“جوئل اوبی”
در سال ۱۹۹۱ به دنیا آمده و در پست فابک برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کند. او ۱۲ بازی ملی انجام داده ولی هیچ گلی به ثمر نرسانده است. وی در تیم باشگاهی پارما ایتالیا نیز بازی می‌کند.

“اوگنی اونازی”
متولد ۱۹۹۲ است و در تیم باشگاهی لاتزیو ایتالیا نیز بازی می‌کند و یکی بازیکنان تیم نیجریه در رقابت‌های برزیل ۲۰۱۴ است وی ۱۹ بازی ملی در یک گل ملی را در کارنامه خود دارد.

“اجیکه او زوئنی”
متولد ۱۹۹۲ است و ۱۹ بازی ملی انجام داده و توانسته ۳ گل ملی به حریفان بزند. او در تیم باشگاهی “انوگو رنجرز” نیجریه نیز بازی می‌کند.

“نامدی او دوامادی”
این بازیکن که در پست نوروارد بازی می‌کند در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد و ۱۲ بازی ملی و ۴ گل ملی به ثمر رسانده است. وی در تیم باشگاهی “وارسی ۱۹۱۰” ایتالیا نیز بازی می‌کند.

“نوسا ایگبور”
متولد ۱۹۹۰ است و در پست هافبک برای تیم ملی نیجریه و باشگاه رئال تبیس اسپانیا بازی می‌کند او ۱۱ بازی ملی و ۲ گل ملی را در کارنامه خود دارد.

“ساندی امبا”
در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمده و در پست هافبک بازی می‌کند او در باشگاه باسیتا فرانسه نیز توپ می‌زند و تاکنون ۲۲ بازی ملی و ۷ گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.

“روبن گابریل”
در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد و تاکنون ۹ بازی ملی انجام داده او در تیم باشگاهی واسلند بورن بلژیک نیز در پست هافبک بازی می‌کند.

“میشاییل بابا تونده”
در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمد و در پست فوروارد برای تیم ملی نیجریه و تیم باشگاهی وولین لوشک اوکراین بازی می‌کند. وی ۲ بازی ملی را تاکنون انجام داده است.

“احمد موسی”
وی در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمد و در پست مهاجم به زمین می‌رود. ۳۶ بازی ملی و ۵ گل ملی از افتخارات اوست. احمد مرسی در تیم باشگاهی زسکا موسکا روسیه نیز بازی می‌کند.

“شولا آمئوبی”
متولد ۱۹۸۱ است و یکی از مهاجمان تیم نیجریه است. وی در تیم باشگاهی نیوکاسل انگلستان نیز بازی می‌کند و ۵ بازی ملی و ۲ گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.

“امانوئل مینیکه”
در سال ۱۹۸۷ به دنیا آمد و ۲۱ بازی ملی و ۹ گل ملی را در کارنامه خود دارد. او که نقش مهاجم را دارد در تیم باشگاه فنر باغچه ترکیه نیز بازی می‌کند.

“ویکتور اوبنیا”
این بازیکن در سال ۱۹۸۷ به دنیا آمد و یکی دیگر از مهاجمان تیم نیجریه است. حضور در تیم ورونا ایتالیا و ۴۸ بازی ملی و ۱۳ گل ملی از افتخارات اوست.

“پیتر اومونیگی”
درسال ۱۹۸۱ به دنیا آمد و ۵۸ بازی ملی و ۱۰ گل ملی در کارنامه فوتبالی‌اش ثبت شده است. او در پست مهاجم و در باشگاه استوک سیتی انگلستان نیز بازی می‌کند.

“میشاییل اوچیو”
این بازیکن نیز در پست مهاجم بازی می‌کند. وی در سال ۱۹۹۰ به دنیا آمد و تنها توانستند در یک بازی ملی تیمش را همراهی کند. وی در تیم باشگاهی سرکل بروژ بلژیک نیز بازی می‌کند.

“ویکتور موزز”
متولد ۱۹۹۰ است و در تیم باشگاهی لیورپول انگلستان در پست مهاجم بازی می‌کند او ۶ گل ملی و ۱۹ بازی ملی را در کارنامه خود دارد.

“اوچه نوووفور”
در سال ۱۹۹۱ به دنیا آمد و در تیم باشگاهی هیرنوین هلند نیز بازی می‌کند. این مهاجم ۴ بازی ملی و ۲ گل ملی را در کارنامه خود دارد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر