1

علامتی که صهیونیست ها را حسابی برآشفته+ تصاویر

  • کد خبر : 131979
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

بالا بردن سه انگشت توسط فلسطینی ها به نشانه پیروزی گروه های مقاومت در اسارت سه نظامی رژیم صهیونیستی این روزها سخت جامعه صهیونیستی را برآشفته است.

پایگاه عبری زبان واللا (نزدیک به محافل افراطی شهرک نشینی در اسرائیل) در خبری نوشت: این روزها در جامعه فلسطینی پدیده منحصر به فردی قابل مشاهده است که نشان از تحقیر سازمان های اطلاعاتی و امنیتی اسراییل دارد.

 

 

این سایت نوشت: جوانان فلسطینی این روزها سه انگشت خود را درخیابانها  بالا می برند تا ربوده شدن سه نظامی اسراییلی  را به هم یاد آور شوند.

 

 

واللا نوشت که این کار در تایید کار گروههای مقاومت فلسطینی است که سه نظامی  اسراییلی را پنجشنبه هفته قبل در الخلیل واقع در کرانه باختری ربوده اند.

 

 

به نوشته این سایت تصاویر فلسطینی هایی که سه انگشت از پنج انگشت دستشان را به نشانه پیروزی بالا برده اند هم اینک به شکل وسیعی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

 

بالا بردن سه  انگشت توسط  فلسطینی ها به نشانه پیروزی گروههای مقاومت در اسارت سه نظامی رژیم صهیونیستی  این روزها سخت  جامعه صهیونیستی را برآشفته است.

 

 

یکی از این تصاویر کودک فلسطینی را نشان می دهد که در برابر گروهی از نظامیان صهیونیستی  وابسته به تیپ چتر بازان  مستقر در الخلیل سه انگشت خود را به نشانه ربوده شدن سه نظامی اسراییلی بالا برده است.
فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=131979

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر