1

استیلی از پرسپولیس رفت/احتمال حذف مدیرعامل

  • کد خبر : 133240
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پیش از این رحیمی گفته بود برای اینکه کسی به هیات مدیره اضافه نشود در صورت جدایی استیلی او هم از هیات مدیره می‌رود و فقط به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند.

امیررضا خادم درباره خروج حمید استیلی از هیأت مدیره پرسپولیس و اینکه تکلیف هیأت مدیره این باشگاه چه خواهد شد، گفت:‌از آنجایی که تعداد اعضای هیأت مدیره باید فرد باشند علیرضا رحیمی خودش پیشنهاد داده و اعلام آمادگی کرده که کسی به هیأت مدیره اضافه نشود و او خودش دیگر در هیأت مدیره نباشد و فقط به عنوان مدیرعامل فعالیت کند.

وی ادامه داد: البته رحیمی در ابتدا هم عضو هیأت مدیره نبود و زمانی که به عنوان هیأت مدیره انتخاب شد او و طاهری به عنوان هیأت مدیره اضافه شدند و حالا با رفتن استیلی هم رحیمی پیشنهاد داده که کسی به هیأت مدیره اضافه نشود و تعداد هیأت مدیره ۷ نفره باقی بماند اما هنوز در وزارت ورزش این موضوع بررسی نشده تا ببینیم تکلیف چیست و من هم به تنهایی نمی‌توانم در این باره تصمیم بگیرم.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد شایعه جدایی زادمهر دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از این باشگاه خاطرنشان کرد: من هم در روزنامه‌ها خواندم که او می‌خواهد برود اما تاکنون از خود اعضای هیأت مدیره و شخص زادمهر چنین چیزی نشنیدم.
وی در پاسخ به این سوال که اگر زادمهر برود تکلیف چه خواهد شد، تصریح کرد: البته چنین موضوعی تاکنون مطرح نبوده اما در این صورت باز هم رحیمی به هیأت مدیره برمی‌گردد اما تصور نمی‌کنم که زادمهر قصد جدایی داشته باشد.هر چند که هنوز هم درباره جدایی رحیمی از هیأت مدیره پرسپولیس تصمیمی گرفته نشده و در وزارت ورزش در این باره جلسه‌ای نداشتیم.
فارس/خادم در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان استقلال و پرسپولیس قصد دارند قراردادی بالای یک میلیارد امضا کنند، عنوان کرد:‌ما روز شنبه با مدیران عامل باشگاه‌ها جلسه داشتیم و وزارت ورزش هم تأکید کرد که سقف بودجه باشگاه‌ها رعایت شود. همچنین اعلام کرد که قراردادها باید شفاف باشد. سقف بودجه ۱۵ و ۱۸ میلیارد تعیین شده و با مشورت‌هایی که صورت گرفت مدیران عامل باشگاه‌ها هم این موضوع را پذیرفتند و قول دادند که این سقف رعایت می‌شود. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133240

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر