1

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد بلژیک عبور کند

  • کد خبر : 133866
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

دو تیم ملی فوتبال بلژیک و آرژانتین برای مشخص کردن یکی دیگر از ۴ تیم حاضر در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

بلژیک، تیمی که معمولا در ۲۰ دقیقه پایانی بازیهای مهم خود گلزنی کرده و آرژانتین، تیمی که هوادارانش از ماه ها پیش درباره حضورش در فینال با یکدیگر صحبت کرده اند و باورشان نمی شود که مردان سابیا در یک چهارم نهایی زانو بزنند.

بازی آغاز شد و آرژانتین از همان ابتدا تیم برتر میدان بود و بلژیک تنها همین که تیم دست و پا بسته ای به نظر نمی رسید.

در دقیقه ۸ بازی بود که پاس دی ماریا در محوطه جریمه به هیگواین رسید و ضربه سر ضرب این بازیکن در کنج دروازه بلژیک جای گرفت.

در دقیقه ۳۲ این بازی، آنخل دی ماریا به علت آسیب دیدگی و کشیدگی عضله ران مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به انزو پرس داد. در دقیقه ۳۹ بازی،  ضربه مسی به شکل خطرناکی از بالای دروازه بلژیک به بیرون رفت. بازیکنان و مربیان بلژیک به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند اما در هر حال نیمه اول با همان تک گل ایگواین به پایان رسید.

نیمه دوم نیز، نیمه آرژانتین بود، ضربه سنگین ایگواین در دقیقه ۵۴ بازی به تیر افقی دروازه بلژیک کوبیده شد و کورتوا فقط تماشاگر این صحنه بود.

بلژیک در دقیقه ۶۰ بازی دست به تعویضی قابل پیش بینی زد و مهره کلیدی این تیم یعنی لوکاکو به جای اوریگی وارد میدان شد، در دقیقه ۶۲ بازی نیز  سانتر ارسالی از جناح چپ و ضربه سر فلاینی به شکل خطرناکی از بالای دروازه آرژانتین به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ بازی پالاسیو جای لاوتزی را گرفت و مشخص بود که سابیا خیال حفظ نتیجه ندارد و به خوبی به خطر بلژیک پی برده است.

بلژیک تلاش زیادی کرد تا شاید گل خورده را جبران کند و آرژانتین هم بازی بسته ای نداشت که بتوانیم بلژیک را تیم برتر دقایق پایانی بازی معرفی کنیم، در ۵ دقیقه پایانی بازی کورتوا در مصافی تک به تک توانست ضربه مسی را دفع کند و پاس لوکاکو در دهانه دروازه توسط مدافعان آرژانتین برگشت داده شد، در هر حال دقایق به سود آلبی سلسته پیش رفت و آرژانتین با نتیجه ک بر صفر برابر پدیده اروپا به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133866

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر