1

فرار ستاره مشهور فوتبال از یک اتفاق وحشتناک+ تصاویر

  • کد خبر : 134514
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

ستاره خط حمله برزیل گفت اگر ضربه‌ای که مدافع کلمبیا به وی وارد کرد کمی پایین‌تر بود ممکن بود برای همیشه وی را خانه‌نشین کند.

نیمار که در دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی شد، گفت: اگر ضربه‌ای که به کمر وارد شد دو سانتی‌متر پایین‌تر بود ممکن بود قطع نخاع شوم و شاید مجبور می‌شدم بقیه عمرم را روی ویلچر بنشینم.
مهاجم ۲۲ ساله سلسائو در پاسخ به اظهارات سونیگا، مدافع کلمبیا که به خاطر حرکت خشنی که داشته از نیمار عذرخواهی کرده است، گفت: از کسی کینه‌ای به دل ندارم.

نیمار که چندین بار کنترل خود را از دست داد و به گریه افتاد درباره فینال جام‌جهانی گفت: فکر می‌کردم به فینال برسیم. باورم نمی‌شود که در فینال جام‌جهانی حضور نداریم اما این مساله‌ای است که باید با آن کنار آمد. پیش از این گفته بودم که دوست دارم آرژانتین به فینال بیاید تا یک دیدار جذاب برابر آنها داشته باشیم. حالا که ما در فینال نیستیم امیدوارم که آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شود؛ چرا که مسی و ماسکرانو دو هم‌تیمی‌ام در بارسلونا در این تیم حضور دارند و دوست دارم که آنها قهرمانی در جام‌جهانی را تجربه کنند. علاوه بر این مسی شایسته قهرمانی در جام‌جهانی است. او دوست نزدیک من است و ما رابطه خوبی با هم داریم. مسی در طول سال‌های گذشته افتخارات ریز و درشت زیادی را کسب کرده است. او شایسته‌ترین بازیکن برای قهرمانی در جام جهانی است و من در بازی یکشنبه طرفدار آرژانتین خواهم بود. کاری ندارم که آرژانتین رقیب ما محسوب می‌شود. من تنها به خاطر دوستی‌ام با مسی و ماسکرانو است که دوست دارم آرژانتین قهرمان شود.
تیم ملی فوتبال برزیل ساعت ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه در دیدار رده‌بندی جام بیستم در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا برای کسب مقام سومی به دیدار هلند می‌رود و این در حالی است که نیمار را در اختیار ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=134514

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر