2

سرمربی تیم فوتبال انگلستان در آستانه برکناری قرار گرفت

  • کد خبر : 13457
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال انگلستان در آستانه برکناری از این تیم قرار گرفت و این در حالی است که مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان حتی نام گزینه خود را هم اعلام کرده اند. کاپلو که در حال حاضر برای تماشای مسابقات گرندپری در ایتالیا به سر می برد به احتمال فراوان بزودی از سمت خود برکنار […]

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال انگلستان در آستانه برکناری از این تیم قرار گرفت و این در حالی است که مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان حتی نام گزینه خود را هم اعلام کرده اند.

کاپلو که در حال حاضر برای تماشای مسابقات گرندپری در ایتالیا به سر می برد به احتمال فراوان بزودی از سمت خود برکنار می شود.

یک منبع آگاه در اتحادیه فوتبال انگلستان که خواست نامش فاش نشود در این خصوص به “دیلی میل” گفت: برکناری کاپلو تا پیش از بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ در دستور جلسه قرار دارد. هری ردنپ در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه ها برای جانشینی این مربی است. همه مردم با این تصمیم موافق هستند.

وی افزود: کاپلو در رقابت های جام جهانی در آفریقای جنوبی به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت. اردوی تیم فاجعه بود و بازیکنان ناراضی بوددند. شما می توانستید از فرسنگ ها دورتر بوی وخامت اوضاع را استشمام کنید.

انگلستان در تاریخ ۷ اکتبر با مونته نگرو دیدار دارد و تنها با کسب یک امتیاز به دیدار پایانی رقابت های جام ملت های اروپا راه پیدا خواهد کرد.

در حالی که شنبه تیم های آرسنال، منچستریوناتید، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول در رقابت های لیگ برتر بازی داشتند کاپلو به واسطه دوستی دیرینه خود با “فلاویو بریاتوره” ، رئیس پیشین رقابت های فرمول یک، به ایتالیا رفت که این موضوع خشم مقامات اتحادیه فوتبال انگلستان را دربرداشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر