2

گودرزی: المپیاد ورزشی دانشجویان باید از رشد کیفی برخوردار باشد

  • کد خبر : 137431
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد ورزش دانشگاهی مبنای رشد بسیاری از رشته‌های ورزشی است و نقش مهمی در رشد ورزش قهرمانی کشور دارد.

دکتر محمود گودرزی در حاشیه حضور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور درخصوص اهمیت ورزش دانشگاهی خاطرنشان کرد: ورزش دانشجویی مبنای رشد بسیاری از رشته‌های ورزشی است؛ کما این که در اکثر کشورهای دنیا رشته‌های تیمی مانند والیبال، بسکتبال و فوتبال از سطح دانشگاه‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود و دانشجویان نقش پررنگی در کسب موفقیت‌های بین‌المللی دارند. همچنین دانشگاه‌ها می‌توانند در رشته‌های انفرادی نیز نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند. مطمئنا هرچه به ورزش دانشجویی بها داده شود و سرمایه‌گذاری در آن صورت گیرد، بازده مطلوبی برای ورزش کشور خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش دانشگاهی در ایران تصریح کرد: وزارت ورزش نباید برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه انجام دهد چرا که این وظیفه بر عهده وزارت علوم است و وزارتخانه سازماندهی خوبی برای حمایت از ورزش دانشجویی انجام داده است و با استفاده از متخصصین کارکشته این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد. البته اگر آنها از وزارت ورزش پشتیبانی در زمینه‌های فنی، مربی‌گری و حتی مالی بخواهند، ما آماده‌ایم این کار را انجام دهیم.

وی درباره برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان گفت: بنده در اولین دوره این المپیاد زمانی که در دانشگاه تهران مسئول بودم حضور داشتم. خوشحالم که این المپیاد هر دو سال یک بار انجام می‌شود البته باید تغییرات کمی و کیفی خوبی در آن صورت پذیرد تا شاهد برگزاری یک المپیاد پربار باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر