1

قیمت های شیر اشتباهی افزایش یافته است

  • کد خبر : 137953
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

دبیر انجمن صنایع لبنی کشور با تاکید بر اینکه قیمت هیچ نوع شیر و فراورده لبنی افزایش نیافته است گفت: نرخ فراورده های لبنی طبق مصوبه اخیر باید اجرا شود و در صورت تخلف، طبق قانون با متخلفان برخورد می شود.

رضا باکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی محصولات لبنی در بازار مصرف توسط برخی برندهای مطرح افزود: چند روز پیش یکی از برندهای مطرح صنایع لبنی به دلیل اشتباه متصدی قیمت گذاری محصول به مدت یک روز نرخ برخی از محصولاتش با افزایش در بازار عرضه شد.

وی اضافه کرد: در واقع پس از قیمت گذاری شیر پر چرب متصدی اقدام به تعویض قیمت برای شیر کم چرب نکرده بود که به دلیل این اشتباه به مدت یک روز شیر کم چرب این شرکت با قیمت شیر پر چرب به بازار عرضه شد.

وی تصریح کرد: انجمن صنایع لبنی کشور به محض اطلاع، این موضوع را پیگیری کرد و مشکل درج قیمت بر روی محصولات این کارخانه به سرعت برطرف شد.

رئیس انجمن صنایع لبنی کشور از تولید کنندگان واحدهای تولیدی فراورده های لبنی خواست در قیمت گذاری محصولاتشان دقت کنند، چرا که در صورتی که شرکتی اقدام به افزایش خود سرانه قیمت ها کند به اداره بازرسی و نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان معرفی خواهد شد تا طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

این در حالی است که برخی از شرکت های تولید کننده لبنی طی چند روز گذشته قیمت محصولات خود را از جمله شیر و ماست به صورت تدریجی افزایش داده اند و هم اکنون این محصولات در بسیاری فروشگاههای کشور با قیمت های جدید به مردم عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137953

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر