2

نامزد جمهوری‌خواه: مذاکرات هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران اقدامی وحشتناک است

  • کد خبر : 146525
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

نامزد جمهوری‌خواه ایالت مینه‌سوتا که برای کسب کرسی سنا در انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا تلاش می‌کند در اظهاراتی مذاکرات هسته‌ای با ایران و لغو تحریم‌های این کشور را وحشتناک خواند.

یک روز تا برگزاری انتخابات میاندوره‌ای و مهم کنگره آمریکا که سرنوشت سنا را تعیین می‌کند، باقی مانده است و «مایک مک فادن» نامزد جمهوری‌خواه ایالت مینه‌سوتا آمریکا که توانست چهار رقیب جمهوری‌خواه خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان برای سنای آمریکا از این ایالت شکست دهد و فردا با «آل فرانکن» نامزد دموکرات این ایالت به رقابت بپردازد در یک مناظره با فرانکن درباره برنامه هسته‌ای ایران موضع سرسختانه‌ای را اتخاذ کرد و گفت: «ایده مذاکره با ایران به اعتقاد من یک ایده وحشتناک است. من فکر می‌کنم تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا و دولت وی برای لغو تحریم‌های تجاری ایران، یک ایده وحشتناک است.»

با اینحال فرانکن به دفاع از مذاکره هسته‌ای با ایران پرداخت و درباره تحریم‌های تحمیل شده بر ایران گفت: «این تحریم‌ها کارساز بود و همین تحریم‌ها بود که آنها (ایران) را به میز مذاکره آورد. اقتصاد آنها فلج شده است.»

فارس/رأی‌دهندگان آمریکایی روز سه‌شنبه (فردا) در انتخابات میاندوره‌ای کنگره شرکت می‌کنند. بسیاری از مردم آمریکا از وضعیت کنونی دولت و عملکرد آن ناراضی هستند و به همین جهت بسیاری از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که شانس پیروزی جمهوری‌خواهان در سنا بالا است. اگر جمهوری‌خواهان تنها ۶ کرسی را به دست آورند، کنترل سنا را از دموکرات‌ها پس می‌گیرند و از این موقع است که بسیاری از سیاست‌های اوباما چه در داخل و چه در خارج از کشور با مشکل روبرو می‌شود، چراکه قوه مقننه به صورت یکدست در اختیار رقبای اوباما قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146525

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر