2

داعش ۳۶ نفر دیگر از اعضای قبیله «البونمر» را اعدام کرد

  • کد خبر : 146527
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶

داعش ۳۶ نفر دیگر از اعضای قبیله «البونمر» را اعدام کرد تا تعداد افراد کشته شده از این قبیله در دو روز به مرز ۱۰۰ نفر برسد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، داعش درحالی ۳۶ نفر دیگر از اعضای قبیله «البونمر» را اعدام کرد که دوشب قبل هم ۶۷ نفر از اعضای این قبیله را در منطقه «راس الماء» در نزدیکی دریاچه «الثرثار» اعدام کرده بود.

این در شرایطی است که ۱۲۵ نفر از اعضای این قبیله همچنان تحت محاصره داعش قرار دارند و تعداد افراد اعدام شده در دو هفته گذشته از این قبیله به مرز ۳۰۰ نفر نزدیک شده است.

این ۳۶ تن هم مانند ۶۷ نفر کشته شده دو روز قبل از میان ۲۰۰ نفری که از ۳ روز پیش در این منطقه تحت محاصره قرار دارند، انتخاب شدند. داعش طی دو هفته گذشته، ۲۵۰ نفر از اعضای این عشیره سنی را اعدام کرده بود و در حال نسل‌کشی عشیره البونمر است که در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کردند و حاضر به بیعت با آنها نشدند.

همزمان یک مقام امنیتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الغدپرس» عراق اعلام کرد که تکفیری‌ها ۵۰ مرد از عشیره «الجبور» در شمال تکریت را ربودند و ساکنان این منطقه درباره تکرار جنایت علیه عشیره «البونمر» در استان «الانبار» این‌بار برای عشایر الجبور هشدار می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146527

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر