1

بزم شبانه ۴ دوست قدیمی با قتل پایان یافت

  • کد خبر : 146645
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۱۶

بزم شبانه چهار دوست در پارک با قتل پایان یافت. کارآگاهان عامل جنایت را در یک قهوه‌خانه دستگیر کردند.

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ساعت ۲ بامداد دهم مهر امسال، وقوع یک فقره نزاع و درگیری در پارک سنبل به کلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد. با حضور مأموران در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری بین چهار جوان صورت گرفته و در جریان آن دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند.

پس از حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد یکی از مجروحان صحنه درگیری به نام داوود بیست و چهار ساله به علت اصابت ضربه چاقو به قسمت چپ سینه، فوت کرده و نفر دوم به نام غلام بیست و سه ساله نیز تحت درمان قرار گرفته است.

بررسی ها نشان داد، درگیری بین چهار بچه محل و دوست قدیمی صورت گرفته که در آن ابتدا غلام با چند ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. بر اساس اظهارات غلام، تا لحظه انتقال وی به بیمارستان، داوود سالم بوده و به احتمال زیاد با شروع دوباره درگیری به قتل رسیده است.

با شناسایی علیرضا بیست و پنج ساله به عنوان عامل اصلی درگیری، و نیز محل سکونت وی در منطقه پیروزی، ماموران او را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

علیرضا به مجروح کردن غلام اعتراف کرد و گفت: غلام را با چاقوی یکی از دوستانم به نام محمود که در لحظه درگیری با غلام در اختیارم گذاشته بود، مجروح کردم اما قتل داوود، پس از آن که دوباره با او درگیر شدم، از سوی محمود و به درخواست من انجام شد.

در ادامه محل سکونت محمود بیست و چهار ساله در منطقه پیروزی شناسایی و در مراجعه کارآگاهان به این محل مشخص شد وی متواری شده است. که ماموران محل تردد محمود را در قهوه خانه ای در میدان غیاثی شناسایی و او را نیز دهم آبان دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کردند.

با آغاز تحقیقات از دو متهم پرونده، کارآگاهان متوجه شدند چهار دوست قدیمی به نام های داوود (مقتول)، غلام، علیرضا و محمود، ساعت دو بامداد به پارک سنبل مراجعه و آنجا دو متهم پرونده ـ علیرضا و محمود ـ شرب خمر کرده و از حالت طبیعی خارج می شوند. با آغاز شوخی میان چهار دوست، بین علیرضا و غلام درگیری ایجاد می شود که طی آن، علیرضا با چاقوی متعلق به محمود چند ضربه به صورت، سینه و دستان غلام وارد و غلام نیز با شکستن شیشه نوشیدنی چند ضربه سطحی به علیرضا وارد می کند. با ادامه درگیری، محمود با چاقویی که از مقتول گرفته بود او را به قتل رسانده و متواری می شود.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح هر دو متهم درباره مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و محمود نیز برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر