3

توصیه اوباما به سیاهپوستان:من به کمک شما نیاز دارم

  • کد خبر : 14744
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه به سیاهپوستان این کشور توصیه کرد گریه و شکایت را کنار بگذارند و وی را در مبارزه برای ایجاد فرصتهای شغلی همراهی کنند. به گزارش خبرگزاری آلمان از واشنگتن،‌ اوباما این اظهارات را در انجمن سیاهپوستان کنگره در واشنگتن اعلام کرد. بر اساس این گزارش،‌ بسیاری از رهبران […]

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه به سیاهپوستان این کشور توصیه کرد گریه و شکایت را کنار بگذارند و وی را در مبارزه برای ایجاد فرصتهای شغلی همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از واشنگتن،‌ اوباما این اظهارات را در انجمن سیاهپوستان کنگره در واشنگتن اعلام کرد. بر اساس این گزارش،‌ بسیاری از رهبران سیاهپوست رئیس جمهور آمریکا را به انجام ندادن تلاشهای کافی برای ایجاد شغل برای سیاهپوستان متهم کرده اند. نرخ بیکاری سیاهپوستان در آمریکا دست کم شانزده ممیز هفت دهم درصد اعلام شده است. اوباما در این سخنرانی اعلام کرد: سیاهان باید به آینده امیدوار باشند و بدانند که بدون حمایت وی در این نبرد پیروز نخواهند شد.
رئیس جمهور آمریکا افزود:من به کمک شما نیاز دارم.
بر اساس این گزارش، اوباما مانند سال دو هزار و هشت میلادی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری به حمایت سیاهپوستان نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14744

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر