2

جوجه کباب خوردن اعضای هیات مدیره پرسپولیس شوخی است

  • کد خبر : 152939
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

محمد زادمهر درباره برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: الان عصر ارتباطات است و اگر اتفاقی رخ دهد همه دنیا متوجه می‌شوند. درست است که آقای کلانی در ایران حضور ندارند اما ما به وسیله ابزار ارتباطی با او ارتباط برقرار می‌کنیم و مسائل را با او در میان می‌گذاریم.

به گزارش بانک ورزش، عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد : من مدتی به خاطر انجام کارهای شخصی در ایران نبودم اما در ریز اتفاقات باشگاه پرسپولیس قرار دارم حتی به وسیله ابزار ارتباطی در جلسات هیات مدیره هم حضور داشتم. وقتی من در خارج از ایران بودم سایت های مختلف ورزشی را دنبال می کردم و از تمام اخبار ورزشی ایران اطلاع دارم اما درباره حضور فیزیکی باید بگویم این مدیرعامل است که باید حضور فیزیکی داشته باشد و کارهای باشگاه را انجام دهد. هیات مدیره باید درباره تصمیمات کلان صحبت کند. بعضی ها فکر می‌کنند هیات مدیره باید کنار زمین باشد در صورتی که این موضوع صحت ندارد. هیات مدیره ما ۷ نفر است و قائم به فرد نیست.

او در پاسخ به این سوال که خروجی جلسه امروز هیات مدیره چه بود گفت: قرار است حرفه‌ای باشیم و سخنگوی باشگاه در مورد این مسائل صحبت کند.

او در ادامه درباره اینکه گفته می شود هیات مدیره کاری انجام نمی‌دهد گفت: اساس حرکت یک تیم حلقه‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها مسائل اقتصادی است. درست است که مشکلاتی به وجود آمده اما در حرکت داخل زمین مشکلی وجود نداشت. پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل اردو برگزار کرد و چند بازیکن را هم جذب کرد و کارهای روزمره انجام شده است.

زادمهر اضافه کرد:‌ درست است که به خاطر خصوصی شدن باشگاه مسائلی در مورد مدیریت باشگاه اتفاق افتاده اما در روند باشگاه خللی به وجود نیامده است. تیم کارش را ادامه می‌دهد شاید امکانات و تجهیزات هم بیشتر شده باشد. تلاش‌هایی صورت می‌گیرد اما شاید این تلاش‌ها قابل دیدن نباشد. این را هم فراموش نکنید زمانی که آقای سیاسی حضور داشتند یکی از اسپانسرهای باشگاه بودند. موتور حرکتی یک تیم مسائل اقتصادی است. البته مشکلاتی به وجود آمد که قابل حل است.

او درباره قیمت گذاری باشگاه پرسپولیس گفت: من اطلاعات فنی در رابطه با این مساله ندارم نظر کسانی که در سازمان خصوصی سازی بوده‌اند قابل احترام است و نظر من نمی‌تواند در این مورد دقیق باشد.

زادمهر در ادامه درباره مصاحبه بهروز رهبری‌فرد که گفته بود اعضای هیات مدیره دوست دارند جوجه کباب و میوه بخورند گفت: این مدت که در کنارشان بودم دیدم که با تمام وجود اعضای هیات مدیره وقتشان را در اختیار تیم گذاشتند. حال اگر قرار است یک چای به حساب باشگاه بخوریم آن را هم می‌گویند قطع کنند اگر بحث جوجه کباب هم باشد امکان دارد به مزاح مطرح شده باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر