2

پوتین:تحریم های‌ روسیه نامشروع‌ و ناکارآمد‌است

  • کد خبر : 154333
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز شنبه تاکید کرد تحریم هایی که کشورهای غربی بر ضد این کشور اعمال کرده اند هم ناکارآمد و هم نامشروع هستند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز شنبه تاکید کرد تحریم هایی که کشورهای غربی بر ضد این کشور اعمال کرده اند هم ناکارآمد و هم نامشروع هستند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور روسیه در نهمین کنگره فدراسیون اتحادیه های مستقل کشورش که در سوچی روسیه برگزار می شود، با بیان این مطلب خاطر نشان کرد تدابیر تنبیهی که کشورهای غربی به علت مواضع روسیه در قبال اوکراین بر ضد مسکو تصویب کرده اند، غیرمشروع هستند این تحریم ها روسیه را وادار به تسلیم نخواهند کرد بلکه فقط لطماتی به اقتصاد روسیه وارد خواهند کرد.

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد غربی ها بر ضد روسیه یک جنگ اقتصادی به راه انداخته اند. ما باید این مسئله را درک کنیم و برای مقابله با آن حاکمیت خود را در تمام زمینه ها از جمله اقتصادی تقویت کنیم.

روسیه تا کنون بارها تاکید کرده است که در مناقشه مسلحانه میان دولت اوکراین و گروههای جدایی طلب شرق این کشور دخالت نمی کند و حتی علاقه مند است که بحران سیاسی و اقتصادی اوکراین حل و فصل گردد. دولت روسیه تاکید می کند که اتهامات کشورهای غربی مبنی بر دخالت مسکو در مناقشه سیاسی و نظامی اوکراین بی اساس است و غربی ها سند و مدرکی در این باره ارائه نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روابط میان روسیه و غرب از سال دو هزار و چهارده به علت مناقشه اوکراین رو به تیرگی نهاد. اواخر ژوئیه اتحادیه اروپا و آمریکا در اعتراض به دخالتهای روسیه در تحولات اوکراین تحریمهایی را بر ضد اقتصاد روسیه به اجرا گذاشتند اما روسیه نیز ضمن رد اتهامات وارد شده، در اقدامی تلافی جویانه واردات برخی محصولات غذایی و کشاورزی را از کشورهای اروپایی و آمریکا ممنوع کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154333

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر