5

ملت ایران استوار و مقتدر در مقابل آمریکا و حامیانش ایستاده است

  • کد خبر : 154706
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

دادستان کل کشورگفت: امروزه حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه جهان به اثبات رسیده و گرایش روز افزون جوانان غربی به اسلام دلیلی بر این مدعاست.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دیشب در ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب نیز در واکنش به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) خطاب به جوانان غربی بود تا درباره اسلام تحقیق کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی برآمده از دین اسلام، نشانگر حق و حقیقت، یک انقلاب دینی بر محور استقلال و آزادی و تاکنون مورد عنایت خداوند بوده و از گزند دشمنان در امان مانده است که نمونه این عنایت را در شکست دشمن در جنگ، ترور، فتنه و توطئه های مختلف علیه ایران می توان دید.

دادستان کل کشور گفت : این نهضت دینی – مردمی که خداوند پشتیبان آن  است ، هرگز متوقف نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی افزود: امروز جاهلیت گذشته به شکل جاهلیت مدرن درآمده و باوجود پیشرفت دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات، دشمنان همچنان در جهالت غوطه می خورند اما  این جاهلان مدرن در نهایت شکست خواهند خورد.

او ادامه داد: پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران استوار و مقتدر در مقابل آمریکا و حامیانش ایستاده و با اتکا به توانمندیهای خود در بیشتر حوزه ها پیشرفت قابل توجهی داشته است و این پیشرفت در همه بخشها تا ظهور حضرت امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر