1

خیال راحت “حاج قاسم” از کجاست؟ +تصویر

  • کد خبر : 157023
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

وقتی بعثی‌های خواب‌زده دیدند بسیجی‌های خمینی بالای سرشان ایستاده‌اند و حتی ژنرال‌ها فرصت نکردند درجه‌های‌شان را بزنند روی دوش‌‌های لرزان‌‌شان٬ عده‌ی زیادی از بعثی‌ها راه جزیره‌ بوبیان را پیش گرفتند…

وبلاگ “سرلوحه” نوشت:

اگر امروز حاج قاسم دارد در عراق چای می‌نوشد٬ اگر دارد آرام قدم می‌زند و با رزمنده‌های عراقی عکس یادگاری می‌گیرد٬ اگر روی بلندی می‌ایستد تا منطقه‌ی نبرد شیربچه‌های سنی و شیعه‌اش را با شرنطفه‌های تکفیری رصد کند٬ اگر وسط بین‌الحرمین قدم می‌زند و به زیارت می‌رود٬ اگر می‌رود به دیدن خانواده‌ی شهدای عراقی٬ اگر نبردی را فرماندهی می‌کند٬ اگر شهری را آزاد می‌کند٬ اگر مادر شهیدی را دلداری می‌دهد٬ اگر برادر شهیدی را لباس رزم می‌پوشاند برای ادامه‌ی راه برادرش٬ و ده‌ها اگر دیگر٬ حاصل زحمات دیگرانی است که روزگاری نه چندان دور با او زیسته‌اند و خوشی‌های امروزش٬ حاصل کار آن‌هاست٬ در آن روزگار.

 

 

حاج قاسم در عراق

 

بیست و نه سال قبل٬ وقتی والفجر هشت انجام شد و بعثی‌های خواب‌زده دیدند بسیجی‌های خمینی بالای سرشان ایستاده‌اند و حتی ژنرال‌ها فرصت نکردند درجه‌های‌شان را بزنند روی دوش‌‌های لرزان‌‌شان٬ نبرد به گونه‌ای ادامه یافت که عده‌ی زیادی از بعثی‌ها راه جزیره‌ی بوبیان را پیش گرفتند و راهی خاک کویت شدند برای فرار. برخی راه خور عبدالله را پیش گرفتند و زدند به باتلاقی که شد گورستان‌شان.

 

 

نیروهای عراقی هنگام خروج از باتلاق/ عملیات والفجر هشت

 

برخی هم از نیمه‌راه از باتلاق خارج شدند. درست همین‌جا بود که مردانی از جنس حاج قاسم٬ دست عراقی‌های بی‌پناه را گرفتند و از باتلاق خارج کردند. سر و روی‌شان را شستند و آن‌ها را کنار خود نشاندند تا سال‌ها بعد٬ یعنی همین امروز که من و شما نشسته‌ایم به تماشای عکس‌های حاج قاسم در نبرد با تکفیری‌ها٬ او خیالش از بابت سربازان آخرالزمانی سید‌الشهدا علیه‌السلام راحت باشد و بی هیچ دغدغه‌ای در سرزمینی رفت و آمد کند که حالا دیگر حکم وطن را دارد برایش. و البته این سرزمین از همان روز که زمین از خاک کربلا گسترده شد٬ سرزمین مادری همه‌ی مجاهدان عالم شد.
یاد فرماندهان بزرگ این عملیات به خیر که حتی آب نوشیدنی بسیجی‌ها را هم به اسرای عراقی دادند. حاج مهدی طیاری٬ حاج یونس زنگی‌آبادی و…

 

 

حاج قاسم سلیمانی در عملیات والفجر هشت

رزمنده ایرانی در حال کمک به اسیر عراقی/ عملیات والفجر هشت

رزمنده ایرانی در حال دادن آب به اسیر عراقی/ عملیات والفجر هشت
 

رزمندگان ایرانی در حال کمک به اسرای عراقی/ عملیات والفجر هشت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر