1

سکه و دلار در اولین روزهای بهار چه نوسانی داشتند؟

  • کد خبر : 158278
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۵۷

دلار در تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته با ۲۰ تومان کاهش به قیمت ۳۳۴۰ تومان رسید. در ابتدای سال ۹۴ بهای دلار تا حدی بالا رفت، ولی از تاریخ ۶ فروردین فضای بازار تحت‌تاثیر آغاز مذاکرات هسته‌ای قرار گرفت و دلار در فضای انتظاری کمی از ارزش خود را از دست داد.

دنیای اقتصاد نوشت:دلار در تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته با ۲۰ تومان کاهش به قیمت ۳۳۴۰ تومان رسید. در ابتدای سال ۹۴ بهای دلار تا حدی بالا رفت، ولی از تاریخ ۶ فروردین فضای بازار تحت‌تاثیر آغاز مذاکرات هسته‌ای قرار گرفت و دلار در فضای انتظاری کمی از ارزش خود را از دست داد.

دلار در تعطیلات در بازه قیمتی ۳۳۲۵ تومان تا ۳۳۶۵ تومان قرار داشت؛ البته در روزهای کاری ابتدایی در برخی ساعات قیمت‌هایی نزدیک به ۳۴۰۰ تومان نیز بر تابلوی صرافی‌ها نقش بست، اما پس از آن دلار تا حدی در مسیر کاهشی قرار گرفت و در تاریخ ۱۱ فروردین نرخ فروش دلار به ۳۳۳۰ تومان رسید. با وجود اینکه در اکثر روزهای اولین ماه سال جاری دامنه نوسانات دلار محدود بود، در تاریخ ۱۱ فروردین تغییرات قیمتی دلار تحت‌تاثیر رسیدن مذاکرات به مراحل حساس خود و انتظارات متفاوت فعالان زیاد شد و دلار در بازه ۳۲۹۵ تومان تا ۳۳۶۵ تومان نوسان کرد.

کاهش جزئی قیمت دلار در فروردین‌ماه در حالی صورت گرفت که در همین مقطع زمانی در سال گذشته شاخص بازار ارز مسیر افزایشی را پیموده بود.

سکه در روزهای ابتدایی سال ۹۴ بیشترتحت‌تاثیر تعطیلات قرار داشت و کمتر به تغییرات اونس جهانی و دلار واکنش نشان داد و این کالای گرانبها در تاریخ ۱۱ فروردین تا قیمت ۹۳۸ هزار تومان پایین آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158278

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر