1

نتانیاهو به دنبال گنجاندن بند به رسمیت شناخته شدن اسرائیل در توافق هسته ای است

  • کد خبر : 158393
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۲۸

«محمد البرادعی» مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی به انتقادات تند نتانیاهو از مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ با ایران واکنش نشان داده و گفت: تمام خواسته نتانیاهو از این مذاکرات این است که بندی مبنی بر به رسمیت شناخته شدن اسرائیل در هرگونه توافق نهایی با ایران قید شود.

مدیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت نخست‌وزیر اسرائیل به دنبال گنجاندن بندی تحت عنوان به رسمیت شناخته شدن تل‌آویو در توافقنامه هسته‌ای غرب با ایران است.
به گزارش پایگاه النشره، «محمد البرادعی» مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی به انتقادات تند نتانیاهو از مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ با ایران واکنش نشان داده و گفت: تمام خواسته نتانیاهو از این مذاکرات این است که بندی مبنی بر به رسمیت شناخته شدن اسرائیل در هرگونه توافق نهایی با ایران قید شود.
مهر/البرادعی ضمن اعلام این مطلب در صفحه تویتر خود، افزود: سؤال این است که آیا مقامات تل‌آویو گمان می‌کنند که به رسمیت شناخته شدن اسرائیل و حمایت از اشغالگران مانع از برپایی دولت مستقل فلسطین خواهد شد؟
وی همچنین ضمن تأکید بر این که ایران طرف تأثیر گذار در این مذاکرات است، یادآور شد که ثبات در منطقه تنها از طریق ایران امکان پذیر می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158393

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر