2

توزیع بن کارت اشتراک نشریات برای نخستین بار در نمایشگاه

  • کد خبر : 15915
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع بن کارت اشتراک نشریات، برای نخستین بار در نمایشگاه امسال مطبوعات خبر داد. آقای محمد زاده در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند این بن کارت ها را با تخفیف۹۰درصدی خریداری کنند و از طریق آن مشترک نشریات مورد علاقه شان شوند. […]

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع بن کارت اشتراک نشریات، برای نخستین بار در نمایشگاه امسال مطبوعات خبر داد. آقای محمد زاده در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند این بن کارت ها را با تخفیف۹۰درصدی خریداری کنند و از طریق آن مشترک نشریات مورد علاقه شان شوند.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این بن کارت ها به منظور توسعه فرهنگی اشتراک نشریات تخصصی و کمک به اصحاب مطبوعات، توزیع خواهد شد. وی گفت: تلاش بر این است که امسال، فضای نمایشگاه فرهنگی باشد و به همین دلیل،کارهای مختلفی در بخش جنبی نمایشگاه انجام شده است.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: برگزاری نشست های تخصصی با حضور میهمانان ایرانی و خارجی از مهمترین برنامه های بخش جنبی است.

هیجدهمین نمایشگاه مطبوعات سوم تا دهم آبان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود. نمایشگاه مطبوعات با حضور مطبوعات سراسری، مطبوعات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی برگزار خواهد شد. حضور۱۲۰نماینده از رسانه های خارجی از ویژگی های نمایشگاه امسال مطبوعات است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15915

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر