1

درباره رفتن یا نرفتن قلعه‌نویی صحبت نمی‌کنم

  • کد خبر : 160755
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

عضو هیات مدیره استقلال می گوید او هم مثل هواداران تیمش بابت نتیجه بدست آمده در بازی آبی‌پوشان و تراکتورسازی ناراحت است.

 

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و هرچه به جلوتر رفتیم شرایط استقلال بدتر شد. نتیجه بدی به دست آمد و هواداران از این نتیجه اذیت شدند. آنها تیمشان را دوست دارند و من هم مثل آنها از این شکست خیلی ناراحت شدم. استقلال شرایط خیلی بدی داشت و در این بازی بزرگ شکست سنگینی خورد.

او در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی استقلال را در فصل جاری چه می‌داند، اظهار کرد: اگر همه تقصیرات را گردن کادرفنی بیندازیم کار درستی نیست. مسائل زیادی از جمله خصوصی شدن باشگاه و چیزهای دیگر هم در ناکامی ما موثر بود. استقلال خوب بازی نمی‌کرد و ملی‌پوشان هم در اردوها کنار تیم نبودند. برای دلایل ناکامی استقلال باید بررسی جدی‌ای شود ولی درحال حاضر همه نگاه‌ها به واگذاری معطوف است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است درباره قلعه‌نویی در جلسه سه شنبه هیات مدیره این باشگاه تصمیم گیری شود، گفت: من دستور جلسه هیات مدیره را نمی‌دانم و البته به دلیل برخی مشکلات شخصی در این جلسه هم حاضر نمی‌شوم. درحال حاضر هم همه چیز به واگذاری مربوط است و عملا هیچ تصمیم خاصی نمی‌شود گرفت.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی قلعه‌نویی از استقلال را به نفع این تیم می‌داند یا نه، گفت: اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم چراکه هیچ کسی نمی‌داند آینده چه می‌شود و باشگاه در بلاتکلیفی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بیک‌زاده مشکل استقلال را هیات مدیره این باشگاه عنوان کرده، نظر شما در این باره چیست، گفت: عیبی ندارد. بگذارید بیندازند گردن ما. این بازیکن هم مثل همه بازیکنان و هواداران ناراحت است و طبیعی بوده که بعد از بازی عصبی باشد. در این مواقع این مسئله زیاد اتفاق می‌افتد که یک بازیکن همه را مقصر بداند. هواداران هم روز گذشته از باخت ناراحت بودند و شعارهایی علیه تیم دادند. به هرحال همه از استقلال انتظار دارند و در ناکامی‌هایش ناراحت می‌شوند.

پورحیدری در پایان در رابطه با داربی پایتخت گفت: این داربی متفاوت از داربی‌های قبلی است و نتیجه‌اش در لیگ موثر نیست. امیدوارم این بازی را ببریم تا کمی از تلخی این فصل کم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر