6

هرگز از استقلالی شدنم پشیمان و ناراحت نیستم

  • کد خبر : 160884
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

کاپیتان استقلال ادعا می‌ کند که از آمدن به این تیم هرگز پشیمان نیست.

استقلال در این فصل اوضاع خوبی ندارد تا جایی که شانس کمش برای گرفتن سهمیه آسیایی هم با شکست برابر تراکتورسازی از بین رفت. با این حال رضا عنایتی ادعا می‌ کند حتی اگر استقلال به دسته سه هم برود، از آمدن به این تیم پشیمان نمی‌شود.

از شکست برابر تراکتور شوکه نشدیم

فوتبال است و زیبایی آن به همین است که احتمال دارد هر نتیجه ای در آن اتفاق بیافتد. من اصلا از شکست برابر تراکتورسازی شوکه نشده ام چون اتفاقات فوتبال باعث شد که شکست بخوریم. در روزی که خصوصا در نیمه اول بهترین بازیمان را کردیم، نتوانستیم برنده شویم.

 

هر توپی آمد گل شد

 

متاسفانه هر توپی که روی دروازه ما آمد گل شد. ما داشتیم فیلم بازی را آنالیز می‌ کردیم و من دیدم که در نیمه اول فقط دو توپ روی دروازه محسن فروزان آمد که هردو توپ هم گل شد. ما جلو آمدیم و روی ضدحمله ها گل خوردیم.

حرکت بدی از آندو ندیدم

من در جریان بازی آنقدر غرق در بازی بودم که حرکت بدی از آندو ندیدم. ضمن اینکه آندو الان در تراکتورسازی بازی می‌کند و از نظر حرفه ای حق دارد به خاطر پیروزی تیمش خوشحال باشد. البته چیزی که در فوتبال ما به وجود آمده این است که متاسفانه فضای فوتبال خشن شده است و دیگر روح ورزش در آن دیده نمی‌ شود.

مشکلات مالی ما را اذیت کرد

مشکلات مالی در این فصل خیلی ما را اذیت کرد. واقعا اتفاق هایی افتاد که من در این سال ها که فوتبال بازی می‌ کنم، سابقه نداشت. مشکلات درون تیمی امسال خیلی ما را اذیت کرد و باعث شد که ما نتوانیم نتایج دلخواهمان را بگیریم. به هر حال فراموش نکنید که یک بازیکن باید تمرکز داشته باشد تا در زمین بتواند کارش را انجام بدهد.

این بازیکنان بی غیرت نیستند

 

بازیکنان استقلال به هیچ عنوان بی غیرت نیستند. آنها بدون اینکه پولی بگیرند، دارند بازی می‌ کنند و حرفی هم نمی‌ زنند. تماشاگران چیزی که در زمین می‌ بینند را قضاوت می‌ کنند ولی نمی‌ دانند که ما چه مشکلاتی داریم. این را هم بگویم که وقتی همه چیز خوب هست ما نیازی به تماشاگران نداریم ولی ماجرا از جایی شروع می‌ شود که تیم ما نیاز به حمایت هوادارانش داشته باشد.

 

بازیکنان کم کاری نمی‌ کنند

 

من ندیده ام که بازیکنان توی کار قلعه‌نویی بگذارند و یا برای این تیم بازی نکنند. من بازیکن همیشه دوست دارم یک سرمربی کنار تیم باشد و تیم را هدایت کند. حالا به این موضوع توجه نمی‌کنم که چه کسی سرمربی تیم است. مطمئن هستم برای بازیکنان هم این موضوع فرقی ندارد و دلیلی ندارد که آنها بخواهند کم کاری کنند.

 

هر بازیکنی روز بد و خوب دارد

 

من اصلا از اینکه تماشاگران به محسن فروزان توهین کردند، خوشم نیامد. هر بازیکنی روز بد و خوب دارد و یک دروازه‌بان هم می‌ تواند هم روز بد داشته باشد و هم روز خوب. در ضمن من نمی‌ توانم نظر بدهم که در دربی طالب لو درون دروازه قرار بگیرد یا فروزان چون مطمئن هستم هر کسی در ترکیب ۱۱ نفره باشد، با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش می‌ کند.

 

هرگز پشیمان نیستم به استقلال آمدم

 

هرگز از اینکه در این شرایط به استقلال برگشتم، پشیمان نیستم. خدایی ناکرده حتی اگر استقلال به دسته سوم هم سقوط می‌ کرد، باز هم پشیمان نمی‌ شدم چون دیگر نمی‌ توانستم یک سال دیگر برای پوشیدن پیراهن آبی صبر کنم.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160884

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر