1

بازار تونس در انتظار محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 161251
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

نماینده ایران خودرو در کشور تونس مجوز لازم برای صادرات محصول رانا را اخذ کرده و با تجهیز تعمیرگاه برای ارایه خدمات پس از فروش، صادرات این محصول به تونس آغاز خواهد شد.

به گزارش ایکوپرس علی علمی، معاون صادرات گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب، تونس را یکی از بازارهای مهم و دارای موقعیت مناسب برای صادرات خودروسازان دانست و گفت: خودروسازان بزرگ و مطرحی در این کشور حضور دارند و بازار کاملا رقابتی است.

 

وی به وضع قوانین سخت گیرانه دولت تونس در واردات خودرو اشاره کرد و گفت: دولت تونس محدودیت های زیادی برای واردات از خودروسازان درجه دو و سه ایجاد کرده و قصد دارد بازار خودرو را محدود به برندهای معتبر و باکیفیت کند.

 

وی ضمن اشاره به بازدید وزیر بازرگانی تونس از خطوط تولید ایران خودرو در سال گذشته و تشکیل کمیته واردات از ایران خودرو در دولت تونس گفت:‌ سطح تکنولوژی و توان مندی های ایران خودرو مورد توجه تونسی ها قرار گرفت و توافقات اولیه برای تاسیس نمایندگی ایران خودرو در این کشور به عمل آمد.

 

علمی افزود: کمیته واردات تونس ضمن اذعان به قابلیت های بالای شرکت ایران خودرو، به صورت رسمی اعلام کرده که خواستار حضور محصول رانا در این کشور است.

 

وی از تعیین الزاماتی برای نمایندگی ایران خودرو در تونس خبر داد و گفت: تجهیزات کارگاهی مورد نیاز، تامین قطعات و به روز بودن تجهیزات و سرویس های خدمات پس از فروش از جمله این الزامات است. وی افزود:‌ با تجهیز موارد ذکر شده در تابستان امسال اولین محموله رانا به تونس صادر خواهد شد.

 

وی گفت: دنا و سمند سورن از دیگر محصولاتی است که مطالعات آن برای صادرات به تونس آغاز شده که در آینده به سبد صادراتی ایران خودرو به تونس افزوده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161251

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر