2

سرباز استقلال هستم/ راجع به کاپیتانی صحبت نمی‌کنم

  • کد خبر : 163958
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

مدافع استقلال می‌گوید از این که نتوانسته است مظلومی را ملاقات کند، ناراحت نیست و این مسئله را به حساب شلوغی سر او می‌گذارد.

امیرحسین صادقی که امروز قرار بود با پرویز مظلومی دیداری داشته باشد، پس از ناکامی در ملاقات با سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز به باشگاه آمدم تا آقای مظلومی را ببینم چون با ایشان قرار گذاشته بودیم اما ظاهرا سرشان شلوغ بوده و به جلسه‌ای در وزارت ورزش رفته‌اند. ان‌شاءالله یک بار دیگر هماهنگ می‌کنیم تا وضعیتم روشن شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند این رفت و آمدش به استقلال نوعی بازی دادن او به شمار می‌رود، اظهار کرد: به این منزله نمی‌گیرم. این رفت و آمد را به حساب این که سر مسئولان استقلال شلوغ است می‌گذارم. به هر حال آنها باید کارشان را پیش ببرند. صبر می‌کنم تا کارهایشان تمام شود و بعد با آنها جلسه بگذارم.

مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شان او با این رفت و آمدها پایین نمی‌آید، اظهار کرد: من سرباز استقلال هستم و ۱۳ سال است که در اینجا حضور دارم. عاشق استقلال هستم و حتی اگر در این تیم هم نباشم، به اینجا سر می‌زنم.

صادقی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی او از استقلال می‌تواند به دلیل برگشتن رحمتی و بحث کاپیتانی آبی‌پوشان باشد، گفت: من راجع به این مسئله اصلا صحبت نمی‌کنم./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=163958

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر