2

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از ۲۴ مهرماه

  • کد خبر : 16469
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۴

معاون سازمان سنجش با اشاره به تغییر تقویم آزمونی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه ۲۴ مهرماه خبر داد. سید جلال طباطبایی در این باره گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور طی روزهای ۲۴ مهر الی اول آبان ماه از طریق سایت […]

معاون سازمان سنجش با اشاره به تغییر تقویم آزمونی دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه ۲۴ مهرماه خبر داد.
سید جلال طباطبایی در این باره گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور طی روزهای ۲۴ مهر الی اول آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام می‌شود.

وی افزود:‌ ‌ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد نیز از ۴ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۱ آبان ماه نیز  ادامه دارد.

طباطبایی در خصوص دلائل تغییرات زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون، گفت: به دلیل تاخیر در ارسال دفترچه راهنما و تاخیر در تایید رشته‌های جدید، اطلاعات با تاخیر به دست سازمان رسید که بر این اساس نیز زمان ثبت‌نام‌ها تغییر کرد.

معاون سازمان سنجش با اشاره به تغییر در زمان برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر پیام نور از برگزاری آزمون در ۲۳ دی ماه خبر داد و به ایسنا گفت: پیش از این زمان برگزاری آزمون دوره‌های مختلف فراگیر پیام نور دوم دی ماه اعلام شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر