1

واکنش قوچان نژاد به اینکه بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می شود

  • کد خبر : 164976
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «وقتی سن و سالم بالاتر رفته و به قول معروف باتجربه‌تر شدم، به ایران می‌آیم.»

رضا قوچان‌نژاد به لیگ ایران می‌آید؛ این آخرین خبری بود که درباره او مخابره شد. اینکه قرار است با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره بنشیند و بمب نقل و انتقالات این باشگاه باشد.

اما قوچان‌نژاد هیچ‌گاه در جریان چنین اخباری نیست، چون در خارج از ایران به سر برده و مشغول مذاکره با باشگاه چارلتون است!

فصل گذشته وقتی رضا برای تماشای دربی به تهران آمد، شایعات زیادی به راه افتاد. می‌گفتند او پرسپولیسی است و هنگام خروج از ورزشگاه، این را به هواداران گفته است. رضا خود اما هیچ‌گاه در این باره حرفی نزد. در واقع او این خبر را نه تأیید کرد و نه تکذیب تا همه چیز مبهم باقی بماند.

گذشت و گذشت تا اینکه در تعطیلات تهران خبر رسید بمب نقل و انتقالات پرسپولیس، رضا قوچان‌نژاد است‌؛ بازیکنی که اروپا را ول می‌کند تا به تهران بیاید و برای قرمزها به میدان برود اما وقتی از قوچان‌نژاد در این باره صحبت شد، گفت فعلاً قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

او که بیشتر دوست داشت درباره وضعیت باشگاه‌ها و همین ‌طور جو موجود اطلاعات بگیرد، گفت: «راستش من فعلاً قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارم. در سال‌های آخر بازیگری‌ام می‌آیم و در لیگ‌ برتر بازی می‌کنم ولی الان پتانسیل این را دارم که در خارج از ایران باشم.»

رضا تأکید داشت حضور در ایران دینی است که او و خیلی از بازیکنان دارند: «به ‌هر‌ حال ایران کشور ماست و هر بازیکنی دوست دارد به کشورش خدمت کند. من هم فکر می‌کنم یک دینی دارم. وقتی سن و سالم بالاتر رفته و به قول معروف باتجربه‌تر شدم، به ایران می‌آیم تا در لیگ ‌برتر بازی کنم. آن وقت می‌توانم تجربیاتم را راحت‌تر منتقل کنم.»

قوچان‌نژاد یک فصل دیگر با باشگاه چارلتون انگلیس قرارداد دارد. او امسال قصد دارد در فوتبال اروپا بماند اما اگر نتواند، احتمالاً راهی کشورهای عربی می‌شود.

مدیر برنامه‌های قوچان‌نژاد هم علاقه‌ای برای حضور این بازیکن در ایران ندارد. فاضلی که از همکاری با باشگاه‌های لیگ ‌برتر خاطره خوشی ندارد، همیشه به بازیکنانش توصیه می‌کند در خارج از ایران توپ بزنند تا حداقل آرامش فکری داشته باشند.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164976

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر