1

افشاگری جنجالی درباره درخواست عجیب از داور معروف لیگ / بازی را در بیاور!

  • کد خبر : 168941
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

متأسفانه برخی مواقع افرادی را از ارگان‌هایی مانند ارتش و سپاه می‌آورند که در فوتبال مدیریت کنند یا کارها را به عقب ببرند. اگر این افراد خوب هستند، در ارگان‌های خودشان فعالیت کنند.

در این مناظره محمد دادکان گفت: فساد فقط خریدن داور نیست بلکه دروغ گفتن و حسادت هم فساد به حساب می‌‌آید. کفاشیان در ادامه توضیح داد اگر در سیستم بانکی کشور یک شعبه تخلف کند، نباید گفت کل سیستم فاسد است.

دادکان در این برنامه بیشتر به حضور غیرفوتبالی‌ها در فوتبال اعتراض داشت و همچنین رو به کفاشیان گفت چرا بعضی تغییرات را در فدراسیونش ایجاد کرده است. پیدا بود او به موضوع برکناری تحمیلی بعضی از اعضای فدراسیون از جمله نایب‌رئیس اول، نایب‌رئیس سوم و دبیرکل انتقاد داشت. کفاشیان هم با زبان بی‌زبانی گفت در این تغییرات بی‌گناه است.

رئیس فدراسیون همچنین اعلام کرد هر اشتباه داوران را نباید به عنوان تبانی قلمداد کرد. او غیر مستقیم به موضوع محرومیت قهرمانی اشاره کرد و گفت رکن قضایی به جمع‌بندی رسید و البته خود او «نیمه مطمئن بود» این داور را کنار گذاشتند. دادکان هم با اشاره به محرومیت یکی از داوران در دوره خودش حرف بسیار جالبی زد: «مسئول سازمان تربیت ‌بدنی در آن زمان خواست که این داور به کارش برگردد اما ما مقاومت کردیم و پای حرف خود ایستادیم.» او سپس درباره دیدارش با یک داور هم دست به افشاگری بزرگی زد: «داوری که فدراسیون محروم کرده بود، نزد من آمد و گفت فدراسیون از من خواسته یک بازی را دربیاورم و فرقی هم نمی‌کند این درخواست از سوی کدام کمیته یا سازمان صورت گرفته چرا که تمام آنها زیر نظر فدراسیون هستند.» کفاشیان در این لحظه گفت از هیچ چیز خبر ندارد و ارکان قضایی فدراسیون، خودشان در این باره تصمیم می‌گیرند. رئیس فدراسیون فوتبال گفت می‌دانند که بعضی دلال‌ها از خانواده‌ها پول می‌گیرند و کلاهبرداری می‌کنند ولی تا زمانی که مدرک نباشد، نمی‌توانند رسیدگی کنند.

دادکان هم در آخرین بخش از حرف‌های خود درباره حضور مدیران غیرفوتبالی گفت: «متأسفانه برخی مواقع افرادی را از ارگان‌هایی مانند ارتش و سپاه می‌آورند که در فوتبال مدیریت کنند یا کارها را به عقب ببرند. اگر این افراد خوب هستند، در ارگان‌های خودشان فعالیت کنند. کسی که بخواهد سر من را کلاه بگذارد، خیلی زرنگ است. نفر بیست‌ و سوم و بیست‌ و چهارم تیم‌ها اصلاً وجود خارجی ندارد و اینکه مدیران پول آنها را به چه کسی می‌دهند، مهم است!» او حتی گفت اگر می‌خواهند نام چنین تیمی را بگوید ولی کسی از او چنین درخواستی نکرد.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168941

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر