1

خادمان حرم رضوی به خوزستان سفر می‌کنند

  • کد خبر : 168973
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

به‌ مناسبت دهه کرامت، جشن‌های زیر‌سایه خورشید با حضور ۷ خادم حرم رضوی در استان خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن‌های زیر سایه‌ خورشید در خوزستان در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اشاره به حضور خدام حرم امام رضا(ع) در خوزستان به مناسبت دهه کرامت، بیان کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید، امسال برای هشتمین سال متوالی با حضور ۷ نفر از خدام حرم رضوی در اهواز و ۱۶ شهرستان استان خوزستان به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که خادمان حرم رضوی در این ایام در ۲۲ کشور جهان از جمله پاکستان، روسیه، آمریکا، آلمان، هلند و ۳۱۰ شهرستان کشور حضور خواهند یافت، افزود: خدام رضوی که به خوزستان سفر می‌کنند، امروز در شهرستان سوسنگرد و دو بخش غیزانیه و اسماعیلیه اهواز حضور خواهند یافت. همچنین فردا، یک شهریور در مسجد آیت‌الله جزایری اهواز حضور یافته و همچنین با خانواده‌های شهدای مدافع حرم دیدار خواهند کرد. حضور در جشن رضوی در خیابان سلمان فارسی اهواز از دیگر برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

وی گفت: دوشنبه، ۲ شهریور، خادمان حرم امام رضا(ع) در شهرستان‌های حمیدیه، آبادان و شوشتر حضور می‌یابند و سه‌شنبه، ۳ شهریور، کاروان خدام حرم رضوی با حضور در بیمارستان‌های شفا و گلستان اهواز با عیادت از بیماران برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

اریکه عنوان کرد: به مناسبت دهه کرامت چهارشنبه، ۴ شهریورماه دیدار با خانواده‌های شهدای ارتش در شهرستان دزفول و حضور در بخش شعیبیه و الهایی از دیگر برنامه‌های کاروان خدام حرم رضوی است. همچنین این کاروان در جشن‌های مختلف استان خوزستان از جمله زرگان، کوی علوی، ملاشیه و کوی مدرس حضور خواهند یافت.

دبیر جشن‌های زیر سایه‌ خورشید در استان خوزستان ادامه داد: پنج‌شنبه، ۵ شهریورماه حضور در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، ماهشهر و شوش و همچنین ۶ شهریور حضور در مراسم دعای ندبه هفتگی رزمندگان گردان کربلا و دیدار با بیماران بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، آیت‌الله کرمی، رازی و نفت اهواز و حضور در شهرستان‌ هویزه از دیگر برنامه‌های کاروان خادمان حرم رضوی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، کاروان خدام حرم رضوی امشب (۳۱ مرداد) در برنامه شب‌های کارون صدا و سیمای مرکز خوزستان حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168973

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر