1

باشگاه استقلال تف سر بالا انداخت / رسانه ها باعث می شوند طارمی و آزمون نیم سوز شوند

  • کد خبر : 170070
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: «جای تعجب دارد که کرار با اطلاع از بی‌پولی استقلال چطور قراردادش را با این تیم تمدید کرد.»

رضا عنایتی از آن دست فوتبالی‌ها است که بدون هیچ تعارف و رودربایستی وقتی با او مصاحبه می‌کنی نظرات خود را به زبان می‌آورد.

او خیلی راحت درباره تیم‌ملی صحبت کرد و در آخر هم به شدت به انتشار بیانیه در مورد میرشاد ماجدی سرپرست فصل قبل استقلال واکنش نشان داد.

* از وضعیت سیاه جامگان شروع کنیم. تیم در چه شرایطی قرار دارد؟

– شرایط تیم خوب است. تمرینات را منظم پیگیری می‌کنیم تا از هر نظر آماده اولین بازی خود در جام حذفی شدیم. این جام شرایط خاص خود را دارد و در جام حذفی جای جبران وجود ندارد.

* دربی مشهد را چطور ارزیابی می‌کنی؟

– دربی همه جای دنیا شرایط خاص خود را دارد. اتفاق مهم دربی مشهد این است که هر تیمی در آن برنده شود مردم مشهد خوشحال خواهند شد.

* بازی تیم‌ملی با گوام را دیدی؟

– به ملی‌پوشان تبریک می‌گویم. نمی‌توان تیم‌ملی را در این قبیل بازی‌ها مورد ارزیابی قرار داد چون نه گوام در حد ایران بود و نه هند و تیم‌هایی در اندازه این دو تیم می‌توانند عیار تیم‌ملی را نشان دهند. به این بازی‌ها می‌توان به عنوان دیدارهای تدارکاتی مناسب نگاه کرد.

* پس چرا قبل از این بازی، گوام را حریفی آسان قلمداد نمی‌کردند؟!

– این صحبت‌ها فقط برای حساس کردن مردم بود. عده‌ای با کارهای تبلیغاتی علاقه داشتند گوام را در ذهن مردم بزرگ و مطرح جلوه دهند. در حالی که دیدیم این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

* زوج جدید تیم‌ملی را چطور ارزیابی کردی؟

– طارمی و آزمون از سرمایه‌های فوتبال ما هستند و باید با یک برنامه‌ریزی درست آنها را در بهترین شرایط نگه داشت. در بازی با گوام عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم در بازی‌های بعد هم شاهد درخشش دوباره این دو بازیکن باشیم. البته از یک موضوع ناراحت شدم برخی رسانه‌ها بعد از بازی تیتر زدند “حمله به رکورد دایی”. او نام کوچکی نیست و رکوردهای او با هیچ بازیکنی قابل قیاس نیست. نباید بیش از اندازه به درخشش یک ستاره جوان پرداخت زیرا این کار باعث می‌شود ستاره‌ها نیم‌سوز شوند.

* کی‌روش چقدر در برد پر گل مقابل گوام نقش داشت؟

– او که هفت ماه ایران نبود و چند روزی بیشتر نیست که به ایران آمده است. تیم‌ملی را آن روز دستیارانش انتخاب کردند و کی‌روش در این برد نقشی نداشت. باید این برد را به حساب مربیان شجاع لیگ برتر گذاشت که این جوان‌ها را تحویل فوتبال ایران دادند.

* از استقلال صحبت کنیم، درباره شرایط تیم محبوبت چه صحبتی داری؟

– کاری به ریز مشکلات استقلال ندارم و فقط این را می‌دانم که وقتی هزینه بیشتر از درآمد باشد هر تیمی به مشکل می‌خورد. باید قدر بازیکنان ایرانی را دانست که با بی‌پولی و مشکلات مالی همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند و حرفی به زبان نمی‌آورند برخلاف بازیکنان خارجی که کلی سر و صدا و حاشیه به راه می‌اندازند. این نکته جای تعجب دارد که کرار با اطلاع از بی‌پولی استقلال چطور قراردادش را با این تیم تمدید کرد (!)

* چند سال قبل باشگاه استقلال درباره تو بیانیه نوشت حالا این اتفاق درباره میرشاد ماجدی افتاد. دراین باره چه صحبتی داری؟

– عده‌ای در باشگاه استقلال رخنه کرده‌اند و می‌خواهند کاری کنند تا این مجموعه از هم بپاشد. همه از بزرگی و مدیریت میرشاد ماجدی اطلاع دارند و نمی‌توان او را زیرسئوال برد. ماجدی یک فرد باکلاس و با دیسیپلین است و متأسفم که آقایان غیر فوتبالی درباره او حرف می‌زنند. نباید دیگر در سایت باشگاهی مثل استقلال به پیشکسوتی بی‌ احترامی شود. افرادی که درباره ماجدی این حرف‌ها را زدند تف سربالا انداخته‌اند که به صورت خودشان برمی‌گردد.

روزنامه نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=170070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر