2

تهمت عجیب به مهاجم سابق استقلال؛ عمدا پنالتی ها را خراب کرد؟!

  • کد خبر : 171433
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۱

شایعه شده کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان عامدانه پنالتی ها را خراب کرده تا سرمربی برکنار شود و خودش سرمربی – بازیکن این تیم باشد.

رضا عنایتی که طی چند سال اخیر یکی از بهترین پنالتی زن های فوتبال ایران بوده، در هفته های اخیر چند ضربه پنالتی را در بازی های سیاه جامگان هدر داده تا پشت سرش حرف و حدیث راه بیافتد!

در تیم سیاه جامگان برخی بازیکنان به عنایتی تهمت می زنند! یکی از همبازیان عنایتی در این خصوص مدعی شد: «رضا بهترین پنالتی زن فوتبال ایران است و این که پشت سر هم پنالتی خراب کند و ضربه ها را هم خیلی آرام و ساده به وسط دروازه بزند تا هر دروازه بان ناشی و ضعیفی هم بتواند پنالتی اش را بگیرد، مشکوک است. شاید آقا رضا دوست دارد خودش همزمان سرمربی و بازیکن سیاه جامگان باشد و به همین دلیل پنالتی ها را خراب کرده تا سعید رمضانی برود!»

یکی دیگر از بازیکنان سیاه جامگان گفت: «بعد از رفتن رسول خطیبی، عنایتی تصور می کرد سرمربیگری تیم را به او می دهند و از وقتی رمضانی سرمربی شد، او با تمام وجود بازی نمی کند. نمی خواهم به آقا رضا تهمت بزنم اما من هم شنیده ام او توقع داشت به جای رمضانی سرمربی تیم شود و به عنوان سرمربی – بازیکن کارش را دنبال کند.»

البته این وصله ها به عنایتی نمی چسبد. حالا هم که رمضانی از جایگاه سرمربی به همان منصب مدیریت اجرایی سیاه جامگان برگشته، باشگاه دنبال سرمربی کردن عنایتی نیست اما به هر حال بعضی ها در سیاه جامگان به او تهمت می زنند!

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=171433

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر