1

پرسپولیس دوازدهم جدولی که کری خواندن ندارد / قلعه نویی در استقلال می ماند بهتر بود

  • کد خبر : 172960
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

هنرمند استقلالی کشورمان گفت: «مظلومی دربی باز است و این بازی را خواهیم برد. او کارش را در دربی بلد است و همیشه مقابل پرسپولیس هجومی بازی کرده است.»

به نظر می رسد امیر قلعه‌نویی میان هنرمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. وقتی با نیما شاهرخ شاهی صحبت از قلعه نویی شد، او هم مثل خیلی از هنری‌ها که طرفدار استقلال هستند از علاقه خود به ژنرال آبی‌ها سخن به میان آورد.

شاهرخ شاهی این که آبی‌پوشان در فصل جاری فوتبال را هجومی بازی می‌کنند را اتفاق خوبی دانسته و اعتقاد دارد تیم محبوبش کار سختی برای قهرمانی در لیگ پانزدهم ندارد. او در آخر نیما برای پرسپولیسی‌ها هم کری خواند.

حرف های جالب شاهرخ شاهی را در ادامه بخوانید:

* از عملکرد استقلال در این هشت هفته شروع کنیم. عملکرد تیم را تا به اینجای بازی‌ها چطور ارزیابی می‌کنی؟

– به نظرم امسال استقلال بهترین تیم لیگ را دارد و قهرمانیم.

* خیلی قاطع از این موضوع حرف می‌زنی؟

– اعتقاد دارم در فصل پیش رو رقیب جدی نداریم و کار سختی برای قهرمانی نخواهیم داشت. علاوه بر این یک اتفاق خوب هم در استقلال افتاده است.

* کدام اتفاق؟

– مظلومی به جوان‌ها میدان داده است و این موضوع نه تنها در بازی‌های امسال بلکه در آینده هم کمک حال استقلال خواهد بود. فقط باید مقداری زمان داد تا آنها در تیم جا بیفتند. بارها دیده‌ایم بازیکنان بزرگی هم که به استقلال آمده‌اند برای جا افتادن در این تیم بزرگ نیاز به زمان دارند چه برسد به این جوان‌ها که آنچنان با تجربه نیستند. شک ندارم که کادر فنی از میدان دادن به آنها ضرر نخواهد کرد.

* گفتی تیم رقیب جدی ندارد حالا کدام تیم‌ها را نسبت به سایرین بهتر دیدی؟

– به نظر من سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا نسبت به سایر تیم‌ها عملکرد بهتری داشته‌اند. استقلال باید تا نیم فصل امتیازات لازم را جمع کند و خود را از سایر تیم‌ها جدا کند.

* پرسپولیس را رقیب نمی‌بینی؟

– تیم دوازدهم جدول که رقیب نیست. آنها باید برای سقوط نکردن تلاش کنند.

* حسابی برای آنها کری می‌خوانی.

– آخر پرسپولیس که ته جدول است کری خواندن دارد؟ جایگاه این تیم در جدول بهترین کری برای آنها است و حیف است که بخواهم برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانم. آنها شاید در جام ولایت بتوانند رقیب استقلال باشند (می‌خندد) البته جدا از بحث کری خواندن، درگذشت مرحوم هادی نوروزی را هم تسلیت می‌گویم. امیدوارم خدا به خانواده آن مرحوم صبر بدهد. از خبر درگذشت او خیلی ناراحت شدم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای نباشیم.

* از کری خواندن فاصله بگیریم، برخی اعتقاد دارند چون مظلومی در لیگ برتر تا به حال قهرمانی به دست نیاورده نمی‌تواند استقلال را قهرمان کند. با این اظهارنظر موافقی؟

– به هیچ وجه این اظهارنظر را قبول ندارم. خوشبختانه تیم فوتبال هجومی بازی می‌کند و یک اتفاق مهم که باید به آن اشاره کرد این است که استقلال در خارج از خانه هم دنبال برد است و حتی تا اینجای فصل در بازی‌های خانگی هم بهتر عمل کرده است. امسال مظلومی با استقلال در لیگ برتر هم قهرمان می‌شود تا این طلسم شکسته شود.

* بعد از بازی چهارشنبه مقابل استقلال صنعتی تیم شش هفته بسیار سخت را در پیش دارد فکر می‌کنی از آن شش بازی آبی‌پوشان بتوانند با امتیازات لازم از زمین خارج شوند؟

– این فصل بازی آسان در لیگ وجود ندارد و همه تیم‌ها در یک حد و اندازه هستند. فقط استقلال تا اینجای فصل از نظر فنی از سایرین بالاتر بوده و این را به دلیل علاقه به استقلال نمی‌گویم زیرا در عمل شاهد آن بوده‌ایم. به نظرم لیگ پانزدهم لیگ زیبا و جذابی خواهد شد.

* اول فصل با تصمیم کادر فنی استقلال برخی باتجربه‌های این تیم با برخوردی نامناسب از این تیم بیرون گذاشته شدند با این نوع برخورد موافقی؟

– این که چه بازیکنی در تیم حضور داشته باشد نظر کادر فنی است و باید به آن احترام گذاشت اما نوع برخورد با افراد مهم است. امثال امیرحسین صادقی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و کاپیتان تیم بوده است اما باید حرمت او و بقیه حفظ می‌شد. نباید به راحتی از زحمات افراد گذشت. اتفاق خوبی نیست که برای افرادی که نه تنها در ورزش بلکه در هر زمینه‌ای زحمت می‌کشند ارزش لازم را قائل نشد.

* اگر اول فصل تصمیم‌گیرنده استقلال بودی مظلومی را می‌آوردی یا اجازه می‌دادی همچنان قلعه‌نویی در تیم به کار خود ادامه دهد؟

– برای مظلومی احترام قائل هستم اما به قلعه‌نویی به شدت علاقه دارم. او جام‌های زیادی برای استقلال به دست آورده است. به نظرم اگر قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند بهتر بود. او جدا از نظر فنی از نظر مدیریتی هم کار خود را بلد است. در کل اگر او می‌ماند استقلال به طور حتم از شرایط بهتری برخوردار بود.

* دربی را چطور می‌بینی؟

– دربی هیچ زمان قابل پیش‌بینی نیست. بارها بوده استقلال از نظر فنی شرایط بهتری از پرسپولیس داشته اما در دربی باخته است اما این دربی برای استقلال است و دوستان فکر برد در دربی را از فکر خود خارج کنند.

* اینقدر مطمئنی؟

– شک نکنید. مظلومی دربی باز است و این بازی را خواهیم برد. او کارش را در دربی بلد است و همیشه مقابل پرسپولیس هجومی بازی کرده است.

* دو باختی که پارسال نصیب استقلال شد در روحیه تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

– این موضوع هیچ ارتباطی به دربی این فصل ندارد. مگر خود استقلال چهار داربی پشت سر هم پرسپولیس را شکست نداد؟ دربی قابل پیش‌بینی نیست. کی فکر می‌کرد در دربی برگشت فصل قبل علیپور گمنام گل بزند و بعد از آن چهره شود؟ یک بازیکن با یک گل در دربی قراردادش میلیاردی می‌شود.

* حرف خاصی نداری؟

– باز هم در گذشت مرحوم نوروزی را تسلیت می‌گویم. جدا از کری که برای پرسپولیسی‌ها خواندم خودم را هم در این غم مثل همه استقلالی‌ها شریک می‌دانم. علاوه بر این امیدوارم آخر فصل همراه هواداران استقلال قهرمانی این فصل را جشن بگیریم.

روزنامه نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=172960

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر