4

متجاوزترین در جهان آمریکا و اسرائیل هستند

  • کد خبر : 17390
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۲

سردبیر نشریه اینترنتی علم ترور تاکید کرد متجاوزترین دولتها در جهان آمریکا و اسرائیل هستند. افق – شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جیمز فتزر درباره جنگ طلبی آمریکا و تلاش برای جنگ افروزی علیه ایران گفت: از انقلاب ایران در سال هزار و نهصد و هفتاد و نه تا کنون، ایران به هیچ کشوری حمله […]

سردبیر نشریه اینترنتی علم ترور تاکید کرد متجاوزترین دولتها در جهان آمریکا و اسرائیل هستند.

افق – شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جیمز فتزر درباره جنگ طلبی آمریکا و تلاش برای جنگ افروزی علیه ایران گفت: از انقلاب ایران در سال هزار و نهصد و هفتاد و نه تا کنون، ایران به هیچ کشوری حمله نکرده است اما اسرائیل در سال هزار و نهصد و هشتاد و یک به عراق حمله کرد. در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو به لبنان تجاوز کرد. اسرائیل سوریه را بمباران کرد.در سال دوهزار و شش مجددا به لبنان حمله کرد. در سال دوهزار و هشت به غزه حمله کرد. اسرائیل در سال دوهزار و ده عضو حماس را در امارات عربی متحده ترور کرد.

در همان سال اسرائیل به کاروان امدادرسانی غزه حمله کرد و چندین تبعه ترک را کشت.

در همین دوره آمریکا نیز بیش از شصت حمله به کشورهای دیگر از جمله السالوادور، لبنان، هندوراس، کویت، پاناما ، لیبریا، سیرالئون، بوسنی و هرزگوین ، جمهوری آفریقای مرکزی، آلبانی،کامبوج، افغانستان و عراق و لیبی و بسیاری از کشورهای دیگر انجام داده است. حال با توجه به این واقعیتها به راحتی می توان فهمید که متجاوز واقعی قطعا ایران نیست بلکه آمریکا و اسرائیل متجاوزترین دولتها در جهان بوده اند.

اتهامی که آمریکا به ایران در رابطه با نقشه ترور سفیر عربستان وارد کرده است کاملا بی اساس است و هر چه بیشتر درباره آن بررسی می کنیم می بینیم تا چه مضحک است. بسیار خنده دار است اگر هیلاری کلینتون بخواهد برای کسب معروفیت همانند کالین پاول وزیر خارجه زمان بوش به سازمان ملل متحد برود و با ادعاهای بی اساس جامعه جهانی را برای حمله به ایران متقاعد کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر