4

غیاثی:اتفاقات در شان عادل‌خان و برنامه پربیننده‌اش نبود

  • کد خبر : 17414
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۱

غیاثی:جای سلیمانی بودم حرف‌های بدتری به قلعه‌نویی می‌زدم! [رضا غیاثی] علاقه‌ای به جواب دادن و حضور پشت خط نداشتم. در برنامه نود هفته قبل اتفاقاتی افتاد که در شان عادل‌خان و برنامه پربیننده‌اش نبود که من مفصل در‌باره آن حرف زدم سید رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران که این روزها با عادل فردوسی پور به […]

غیاثی:جای سلیمانی بودم حرف‌های بدتری به قلعه‌نویی می‌زدم!
[رضا غیاثی] علاقه‌ای به جواب دادن و حضور پشت خط نداشتم. در برنامه نود هفته قبل اتفاقاتی افتاد که در شان عادل‌خان و برنامه پربیننده‌اش نبود که من مفصل در‌باره آن حرف زدم

سید رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران که این روزها با عادل فردوسی پور به دلیل اتفاقات برنامه نود در شبی که نصیرزاده با وی درگیری لفظی پیدا کرد، شب گذشته حاضر نشد روی خط تلفن با برنامه نود حرف بزند.

غیاثی در در این مورد می گوید: «علاقه‌ای به جواب دادن و حضور پشت خط نداشتم. در برنامه نود هفته قبل اتفاقاتی افتاد که در شان عادل‌خان و برنامه پربیننده‌اش نبود که من مفصل در‌باره آن حرف زدم. عادل آن هفته متلک‌هایی انداخت و حرف‌هایی زد که نظر من راجع به او عوض شد . چون واقعا چنین انتظاری از او نداشتم.»

غیاثی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی شب گذشته از هوشنگ نصیرزاده حمایت و از تشکیلات کمیته داوران انتقاد کرد، به قانون می گوید: «آقای سلیمانی به خوبی جواب امیر قلعه‌نویی را داد. اگر من بودم چیزهای بدتری هم می‌گفتم. اما راجع به آن فردی که اسم بردید بدم می‌آید راجع به او فکر کنم و اسمش را به زبان بیاورم اما همه آنهایی که در جامعه داوری فعالیت دارند، می‌دانند که منظور سلیمانی چه بود و چقدر حق داشت.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر