2

نقشه جدید کرار برای آبی ها؛ می خواهم در استقلال بمانم، تمام!

  • کد خبر : 175321
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۱۲

با تکذیب جدایی هافبک استقلال و پیوستنش به پلیس عراق از سوی مدیربرنامه های وی، ابهام‌ها بر سر او بیشتر شد.

در حالی که منابع معتبر خبری اعلام کرده‌اند که جاسم کرار به تیم نیروی هوایی عراق می‌رود و نیم‌فصل دوم دیگر این بازیکن را نخواهیم دید و حتی گفته شده که کرار در اردوی تیمش در چین تایپه مقدمات حضور خود در این تیم را فراهم کرده است اما مدیربرنامه‌های این بازیکن مدعی است که کرار می‌خواهد در استقلال بماند و چنین خبری هرگز صحت ندارد.

طاهر سعیدی گفت: «کرار با هیچ تیمی توافق نکرده و خبر رفتنش به تیم نیروی هوایی عراق صحت ندارد. این بازیکن می‌خواهد در استقلال به فوتبال ادامه دهد و خبرهایی که در این راستا منتشر شده هرگز صحت ندارد. مطمئنا کرار پای حرف‌هایش خواهد بود و نیم‌فصل دوم هم برای استقلال به میدان می‌رود.»

با صحبت‌های مدیربرنامه‌های کرار می‌توان نتیجه گرفت که این بازیکن به این سادگی‌ها حاضر به ترک استقلال نیست. شاید هم رویه‌ای که این بازیکن در پیش گرفته از نگاه استقلالی‌ها مورد تایید نباشد اما وقتی از زاویه‌ای کاملا حرفه‌ای به ماجرا می‌نگریم به این نتیجه می‌رسیم که اگر هر بازیکنی هم جای کرار بود و باشگاه می‌خواست او را کنار بگذارد تا گرفتن مطالباتش هرگز حاضر به ترک باشگاهش نمی‌شد.

بهرام افشارزاده در مصاحبه‌هایی که داشته اتصالا به این مساله اشاره کرده است که از دید او کرار اخراج است و این بازیکن دیگر جایی در استقلال ندارد اما رویه‌ای که افشارزاده در پیش گرفته نمی‌تواند به نتیجه مشخصی برسد چرا که کرار تنها در شرایطی حاضر به ترک استقلال خواهد بود که حقوقش را به طور کامل از باشگاه استقلال بگیرد و اگر افشارزاده هم به واقع اعتقاد دارد که جدایی کرار به نفع استقلال است باید مقدمات جدایی این بازیکن را فراهم کند. یعنی پولی که باید به کرار داده می‌شد تا او از استقلال برود، پیش از آنکه کار به شکایت بکشد، پرداخته شود تا جدایی این بازیکن کاملا قانونی رقم بخورد.

استقلالی‌ها باید حواس خود را کاملا جمع کنند چون کرار پیش‌تر هم بارها تاکید کرده بود که دوست دارد استقلالی‌ها او را از لیست کنار بگذارند. حتی کرار گفته بود روزی که استقلالی‌ها او را از لیست کنار بگذارند، عروسی‌اش خواهد بود.

در واقع کرار به خوبی می‌داند که استقلالی‌ها با این کار راه او را برای رسیدن به حقوقش آسان می‌کنند. همین است که باشگاه استقلال اگر واقعا به جدایی این بازیکن تمایل دارد باید پولش را همین حالا بپردازد تا در نیم فصل یک جا خالی شود و بازیکن مورد نظرش را جذب کند.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175321

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر