3

ستاره فوتبال کودک یتیم لبنانی را به آرزویش رساند + تصاویر

  • کد خبر : 177293
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۴۷

کودک سه ساله لبنانی که در حملات تروریستی آبان ماه در بیروت پدر و مادر خود را از دست داد و خودش نیز مجروح شده بود سرانجام به آرزویش رسید و با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

حیدر مصطفی ۳ ساله اهل لبنان، که در حملات تروریستی بیروت یتیم شده بود به آرزویش یعنی ملاقات با کریستیانو رونالدو رسید.

داستان سفر او به اسپانیا آمیزه‌ای از تلخی و مهربانی است. پس از انفجارهای بیروت وقتی مردم حیدر را به بیمارستان رساندند، از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده بود.

رعنا هربی خبرنگار لبنانی، که در همان اثنا بر بالین حیدر حاضر بود از او در مورد والدینش پرسید و حیدر در جواب گفت که شاهد سوختن مادرش بوده است.

خبرنگار لبنانی نیز عکسی از حیدر در حالی که تعدادی کودک به ملاقاتش رفته بودند، در صفحه توییتر خود منتشر کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

نوبت بعد که رعنا هربی به ملاقات حیدر رفت، از او سوال کرد چه آرزویی دارد؟ و حیدر گفت که دوست دارد کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند.

رعنا هربی آرزوی این کودک لبنانی را با هشتگ دیدار کریستیانو با حیدر در توییتر منتشر کرد و در عرض چند ساعت کاربران توییتر هزاران بار این هشتگ را توییت کردند.

خبرنگار لبنانی از تلاش مردم سراسر جهان برای برآورده کردن آرزوی یک کودک یتیم لبنانی شگفت زده شد اما شگفتی او وقتی بیشتر شد که از طرف رونالدو و باشگاه رئال مادرید با حیدر تماس گرفتند و از او خواستند برای سفر به اسپانیا آماده شود تا ستاره و باشگاه مورد علاقه اش را از نزدیک ببیند.

با تلاش های باشگاه رئال مادرید حیدر مصطفی سه ساله سرانجام دیشب در ضیافتی که به مناسبت کریسمس در سانتیاگو برنابئو ترتیب داده شده بود حضور پیدا کرد و مورد استقبال فلورنتینو پرز و کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

این کودک لبنانی در جریان بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیراهن شماره هفت رئال مادرید که نام “حیدر” پشت آن نقش بسته بود را از رئیس این باشگاه هدیه گرفت و به عنوان مهمان ویژه نیز برای تماشای دیدار روز یکشنبه این باشگاه مقابل رایو وایکانو دعوت شد.

ناگفته نماند مشترکاً از سوی باشگاه رئال مادرید و کریستیانو رونالدو تدابیری درنظر گرفته شده تا دغدغه ای برای گذران زندگی و آینده این کودک یتیم باقی نماند.

حملات تروریستی لبنان به دلیل همزمانی با فجایع پاریس از چشم رسانه های غربی به شدت دور مانده بود.

کریستیانو رونالدو

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر