2

فوق تخصص در واکس زدن چکمه صدام

  • کد خبر : 18117
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۲۲

شماری از اعضای سازمان تروریستی منافقین با چراغ سبز دولت آمریکا، مقابل کاخ سفید تجمع کرده و خواستار حذف نام این گروهک از فهرست سازمان های تروریستی شدند. رسانه های اروپایی و آمریکایی پیش از این بارها گزارش داده اند که منافقین برای راه اندازی تجمعاتی از این دست اقدام به خرج کردن پول و […]

شماری از اعضای سازمان تروریستی منافقین با چراغ سبز دولت آمریکا، مقابل کاخ سفید تجمع کرده و خواستار حذف نام این گروهک از فهرست سازمان های تروریستی شدند.
رسانه های اروپایی و آمریکایی پیش از این بارها گزارش داده اند که منافقین برای راه اندازی تجمعاتی از این دست اقدام به خرج کردن پول و دادن وعده سفرهای تفریحی و… می کنند.
«تام ریج» جمهوریخواه که زمانی وزیر امنیت داخلی آمریکا بود و «راد رندل» یکی از مقامات بلندپایه دموکرات آمریکا که به انتخاب اوباما کمک کرد با حضور در تجمع گروهک تروریستی منافقین در مقابل کاخ سفید از اوباما خواستند ترتیبی اتخاذ کند که این گروه به جمع آوری پول در داخل آمریکا بپردازد.
آنها اعتراف کردند که این گروهک در افشای تاسیسات هسته ای و ترور روحانیون به آمریکا خدمت کرده است و نباید مورد بی مهری آمریکا قرار بگیرد.
سخنرانان این اجتماع اعتراض آمیز در ادامه همچنین گفتند: آمریکا باید به حمایت از ۳ هزار نفر از اعضای مجاهدین خلق که در اردوگاه اشرف در عراق زندگی می کنند ادامه دهد زیرا آنها کسانی بودند که در کنار صدام با ایران جنگیدند. به نوشته آسوشیتدپرس، آمریکا حمایت از گروهک تروریستی منافقین را به خاطر آسیب ندیدن گروههای میانه رو (اصلاح طلب) در ایران متوقف کرده است.
رندل رئیس سابق حزب دموکرات آمریکا در اجتماع روز شنبه گفت: ما می خواهیم باراک اوباما صدای اعتراض ما را بشنود.
سازمان منافقین غیر از فهرست بلند جنایت های تروریستی علیه مقامات و شهروندان ایرانی، متهم به جنایات جنگی در کنار صدام و علیه کردها و شیعیان عراق هستند اما با این حال اجازه فعالیت مخفیانه در آمریکا را دارند. سازمان منافقین به خاطر سوابق خیانت خود، حتی در میان بسیاری از گروه های اپوزیسیون نیز اسباب شرم و انزجار هستند. رادیو فردا دراین باره معتقد است که «حذف نام این سازمان از فهرست گروه های تروریستی آمریکا، حتی از سوی ایرانیان میانه رو نیز، نادرست و به منزله حمایت از تروریسم تلقی می شود». گفتنی است یکی از سایت های وابسته به اپوزیسیون با اشاره به جنایاتی که منافقین تحت حمایت صدام انجام داده اند نوشته بود «تنها تخصص این سازمان واکس زدن چکمه صدام است».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18117

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر