2

اعلام پایان رسمی حکومت معمر قذافی یک مقطع مهم تاریخی است

  • کد خبر : 18125
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۳۴

دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه اعلام رسمی آزادی لیبی را پس از چند دهه حاکمیت نظام دیکتاتوری در این کشور، یک نقطه عطف تاریخی توصیف کرد.بان کی مون در بیانیه ای بر حمایت سازمان ملل از اقدامات شورای ملی انتقالی لیبی به منظور تشکیل دولت موقت و برگزاری انتخابات، تأکید کرد. وی در بخشی از […]

دبیرکل سازمان ملل روز یکشنبه اعلام رسمی آزادی لیبی را پس از چند دهه حاکمیت نظام دیکتاتوری در این کشور، یک نقطه عطف تاریخی توصیف کرد.بان کی مون در بیانیه ای بر حمایت سازمان ملل از اقدامات شورای ملی انتقالی لیبی به منظور تشکیل دولت موقت و برگزاری انتخابات، تأکید کرد. وی در بخشی از این بیانیه اظهار داشت: اعلام پایان رسمی حکومت معمر قذافی یک مقطع مهم تاریخی است و نشان می دهد که یک ملت پس از چند دهه دیکتاتوری، آزادی خود را بدست می آورد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مقر سازمان ملل در نیویورک، بان کی مون گفت: از امروز به بعد ، ملت لیبی مسئولیت کامل آینده شان را برعهده دارد، آینده ای که به گفته مقامات جدید شان براساس عدالت و آشتی ملی پایه گذاری خواهد شد.

وی افزود : پایان جنگ در واقع آغاز آن مرحله ای است که انقلابیون، جوانان و زنان لیبیایی برای آن مبارزه کردند.

اکنون عزم و اراده آنها ساختن یک لیبی جدید به معنای حقیقی کلمه است تا بر میراث وحشتناک نقض حقوق بشر و فساد در این کشور که نتیجه آن کشته و معلول شدن بسیار از مردم بود ، غلبه کند.

دبیرکل سازمان ملل گفت این سازمان بر حمایت و دفاع از مردم لیبی و مقامات این کشور که تلاش می کنند آینده درخشان تری را برای کشورشان رقم بزنند، مصمم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر