2

جزئیات مصوبات جلسه صبح کمیسیون تلفیق بودجه۹۵

  • کد خبر : 182871
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن مجموعا ۱۸۵۰ میلیارد تومان به سرجمع درآمدهای دولت خبر داد و گفت: جمع بندی نشست امروز کمیسیون تلفیق بدین صورت بود که پیشنهادات دولت درخصوص درآمدهای نفتی به تصویب برسد

جزئیات مصوبات جلسه صبح کمیسیون تلفیق بودجه95/افزایش 1850 میلیارد تومان به جمع درآمدهای دولت

محمدرضا پورابراهیمی داورانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره نشست امروز (چهارشنبه ۱۲ اسفند) کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۵ گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و سازمان های ذی ربط تشکیل شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در نشست امروز با حضور وزیر نفت، بخش درآمدهای نفتی بودجه سال ۹۵ را بررسی کردند و در این خصوص حدوداً ۳ ساعت بحث های کارشناسی و تخصصی در جلسه انجام شد.

وی افزود: با توجه به موضوعات مذکور، جمع بندی نشست امروز کمیسیون تلفیق بدین صورت بود که پیشنهادات دولت درخصوص درآمدهای نفتی به تصویب برسد و بر این اساس با پیشنهاد دولت مبنی بر پیش بینی فروش روزانه ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه در سال ۹۵ با قیمت هر بشکه به قیمت ۴۰ دلار و قیمت هر دلار ۲۹۹۷ تومان در لایحه بودجه لحاظ شد.

پورابراهیمی داورانی تصریح کرد: درخصوص درآمدهای مالیاتی بودجه سال ۹۵ نیز دو پیشنهاد در کمیسیون تلفیق مصوب شد؛ که بر این اساس افزایش میزان مالیات واردات برای سال آینده تصویب شد که بر این اساس مبلغ ۱۳۵۰ میلیارد تومان به میزان سرجمع مالیات بر واردات در سال ۹۵ اضافه شود.

وی گفت: همچنین مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش مالیات شرکت های دولتی تصویب شد که با این احتساب، سود سهام شرکت های دولتی که می بایست در لایحه بودجه نیز دیده شود، به ۳۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت. مجموع دو عدد حدود ۵۰۰ میلیارد تومان منابع دولت را در حوزه درآمدی افزایش می دهد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه مجموعا ۱۸۵۰ میلیارد تومان به سرجمع درآمدهای دولت اضافه شد و در جلسه عصر ادامه رسیدگی به مباحث بودجه ای صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182871

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر