1

استیماچ:ملوان تحقیر نشده/مجبوریم به برخی نفرات کمتر میدان بدهیم

  • کد خبر : 184575
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

سرمربی تیم سپاهان گفت:بازی با ملوان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش کاپ ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ملوان اظهار داشت: قبل از هر چیز سال نو و روز مادر را به همه تبریک می گویم. این اولین بازی ما در سال جدید است که برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با پیروزی در این مسابقه می توانیم شروع بسیار خوبی داشته باشیم.

وی افزود: این شروع می تواند اهمیت زیادی در ادامه بازی های ما داشته باشد زیرا در صورت نتیجه گیری در این بازی می توانیم با آرامش بیشتری به بازی با استقلال و لوکوموتیو نگاه کنیم.

استیماچ در ارتباط با تیم ملوان اذعان داشت: ملوان در هیچ بازی خود تحقیر نشده است. این تیم در بازی های گذشته موقعیت های زیادی تولید کرده است اما از موقعیت های خود بهره کافی نبرده است. تا آن جا که می دانم این تیم در بازی های گذشته حریف سختی برای سپاهان بوده است. ما باید با تمرکز زیادی در بازی داشته باشسیم. امیدوارم شاهد هوای خوبی در روز بازی در فولادشهر باشیم. برخلاف بازی با لوکوموتیو.

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از چهره های بازیکنان مشخص بود که استفاده کافی را از تعطیلات برده اند.

سرمربی سپاهان در ارتباط با غفوری گفت: اجازه دادیم که او همراه با تیم ملی و در کمپ تیم ملی به مصدومیت خود رسیدگی کند. اگر مشکلی پیش نیاید وی یکی از ۱۸ بازیکن ما در بازی با ملوان است.

 

استیماچ درباره ادامه بازیهای سپاهان در سال ۹۵ گفت: ما زمان کوتاه و بازیهای زیادی و شدیدی را پیش رو داریم.  در ۴۵ روز آینده ۱۰ بازی داریم  که با مسافرت های متعددی همراه است. این مسافرت ها فرصت تمرین را از بازیکنان ما می گیرد. ما مجبوریم به برخی بازیکنان کمتر میدان بدهیم تا آن ها را در ۱۰ بازی آماده نگه داریم.

وی در ارتباط با بازیکنان ملوان و این که کدام یک از ملوانی ها را باید مهار کرد، گفت: ملوان تیم یکپارچه و محکمی است. تمامی بازیکنان کیفیت بازی خود را در اختیار تیم قرار می دهند اما مشکل آن ها مثل ما گلزنی است.

سرمربی سپاهان در ارتباط با غایبان سپاهان برای بازی فردا تصریح کرد: چند بازیکن ما با مصدومیت خفیف روبه رو هستند. بازی کردن در مقابل ملوان باعث شود که بازی های دیگر را از دست دهند، از آن ها استفاده نخواهیم کرد.

استیماچ در خاتمه درباره درگذشت یوهان کرویف اذعان داشت: باید به جامعه فوتبال جهان تسلیت گفت زیرا او بازیکنی بزرگ بود و اسطوره فوتبالی بود که دنیا آن را تحسین می کند. فوتبالی که اکنون بارسلونا به نمایش می گذارد پایه هایش از دوره کرویف نهاده شد. در واقع جهان فوتبال یکی از پایه های بزرگ خود را از دست داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184575

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر